Vilamarín estrenó su nuevo Centro de Saúde, legado "das galegas e dos galegos de hoxe para a Galicia da maña"
 
Vilamarín estrenó este lunes nuevo Centro de Saúde. El viejo se convertirá en tanatorio. Y el nuevo pone, nada más entrar: "Centro de Saúde de Villamarín. Das galegas e dos galegos de hoxe para a Galicia do mañá". A ello hizo también referencia el titular del Ejecutivo gallego, cuando apostó por un servicio público sanitario de calidad, y porque "o público, xestionado con rigor, con profesionalidade, con determinación e con prioridade sí é eficiente", dijo Núñez Feijóo.
 
 
 
 
Fotografía : M. PAZOS 
 
27 de MARZO de 2012: OURENSE DIXITAL

"Hai que desbotar unha idea, a de que o público non é eficiente. O público, xestionado con rigor, con profesionalidade, con determinación e con prioridade sí é eficiente", señaló el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, al inaugurar este lunes el nuevo Centro de Saúde de Vilamarín.
Al acto acudieron, entre otras autoridades, la conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, el presidente de la Deputación de Ourense, José Manuel Baltar, y el alcalde de Vilamarín, Amador Vázquez.

Al inicio del acto y a la entrada de las instalaciones, Alberto Núñez descubrió una placa en la que puede leerse: "Centro de Saúde de Villamarín. Das galegas e dos galegos de hoxe para a Galicia do mañá". Núñez Feijóo aludiría en su discurso a esto, y recordó que el nuevo Centro de Saúde releva al anterior que pasará a convertirse en tanatorio, y aglutina servicios como el consultorio médico que se ubicaba en el viejo cuartel de la Guardia Civil de Tamallancos.

Feijóo garantizó que, a pesar de la crisis económica, no concluirá esta legislatura sin presentar en la Cámara una Lei de espera máxima en la sanidad pública gallega: "una lei onde os pacientes poidan esixir ao Servizo Galego de Saúde una atención nun tempo mínimo para patoloxías urxentes, e unha atención nun tempo razoable para o resto das pataloxías", señaló el titular del Ejecutivo gallego.
Núñez Feijóo destacó, así mismo, que una apuesta por una política sanitaria más eficiente como la que está llevando a cabo la Xunta de Galicia, permite poner en en marcha en este madadto 17 nuevos centros de salud, mientras otros se están reformando y 4 más en fase de construcción.

Por su parte, la conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, destacó el hecho de que sea Vilamarín uno de los concellos con mayor porcentaje de prescripción de genéricos de toda la comunidad, así como de los punteros en materia de innovación terapéutica.
Calificó el nuevo Centro de Saúde de "accesible, cómodo e cálido", y destacó la necesidad de que los responsables de la Sanidad pública consigan espacios de trabajo "onde os médicos e os profesionais da mediciña se poidan sentir cómodos e a gusto para facer o seu traballo".
En ese sentido, la conselleira de Sanidade destacó que este nuevo Centro de Saúde de Vilamarín dispone de la mayoría de sistemas inherentes al "traballo en rede" que propugna el SERGAS, como son los de historial clínico, telemedicina y la receta electrónica, entre otros, con los que "conquerimos servizos moito máis resolutivos", señaló la conselleira de Sanidade.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
 
 
   
  A Galicia do mañá  
 

Por PEPE D.

 
 
     
   
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
   
   
 

Por MANUEL DOPAZO