La Xunta culpa del retraso en las obras del Centro de Interpretación dos Parques al Ministerio de Elena Espinosa
 
Ni de la Xunta de Galicia ni del Concello de Ourense, la culpa de lo que ocurre con el Centro de Interpretación dos Parques de Galicia en Ourense la tiene el MARM, el Ministerio de Medio Ambiente, que por entonces dirigía, como ministra que era, la ourensana Elena Espinosa. La Xunta le recuerda al alcalde de la ciudad que si las obras comenzaron ya con dos años y medio de retraso, fue por culpa del departamento de Elena Espinosa.
 
 
 
 
7 de JUNIO de 2012: OURENSE DIXITAL

La Xunta de Galicia ha pedido públicamente al alcalde de Ourense, el socialista Francisco Rodríguez, "que dea explicacións aos galegos, e en especial aos cidadáns de Ourense", de por qué está exigiendo al Gobierno gallego que se agilicen las obras del Centro de Interpretgación dos Parques Naturais de Galicia, "cando foi o anterior Goberno central o responsable dun retrso de case tres anos no inicio das obras desta dotación".

En un comunicado emitido al respecto, tras las advertencias lanzadas este martes por el regidor municipal ourensano, la Xunta de Galicia dice textualmente: "Resulta sorprendente que o Concello de Ourense reclame agora acelerar as obras para o Centro de Parques Naturais, sabendo que o convenio de colaboración expiraba en decembro de 2011, mes en que as obras xa tiñan que estar rematadas. O alcalde, que agora esixe á Xunta, non fixo nin a mais leve presión ao anterior goberno central a pesares de que as obras levaban un retraso de case tres anos".

Desde la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras, se recuerda que en julio de 2008 se firmó un convenio de colaboración en el que se preveía una inversión por parte del Ministerio al frente del que entonces se encontraba la ourensana Elena Espinosa, de 7 millones de euros en dos anualidades: 2008-2009 y 2010.
Sin embargo, recuerda el departamento de Agustín Hernández, las obras de este Centro no comenzaron hasta el mes de marzo de 2011, dos años y medio después de firmarse el convenio, "polo que este retrso non poder ser atribuido á actual Xunta, senón que se debe á mala xestión realizada polo anterior Ministerio de Medio Ambiente", el MARM de Elena Espinosa.

"A Xunta de Galicia non incumpriu as súas responsabilidades, senón que as incumpriu o MARM,  quen tiña a responsabilidade de execución da obra en xuño de 2008, e non actuou baixo o establecido no convenio asinado", recalca la Xunta de Galicia. Que, en todo caso, concluye su nota aclarado que "a Xunta está a abordar esta actuación co Goberno actual do Estado", con lo que la terminación del Centro de Interpretación dos Parques Naturais de Galicia en Ourense no es, al menos sobre el papel, un proyecto descartado.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
     
  Noticias Relacionadas  
  Ourense le echa cuenta a la fenda que producirá en la ciudad el parón del Centro de Interpretación dos Parques  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA