El PSOE reclama un parque empresarial para que A Baixa Limia evite "converterse nun deserto"
 
El futuro de los 7 concellos y los casi 11.000 habitantes de A Baixa Limia pasa en gran medida por crear suelo industrial es decir, el Parque Empresarial de esta comarca. Los socialistas lo reclaman, y dicen a la Xunta que es preciso aprovechar el enclave fronterizo con Portugal que tiene esta comarca. El alcalde de Entrimo, Ramón Alonso, señaló que "non nos resignamos a desaparecer sen máis"
 
 
 
 
 
20 de SEPTIEMBRE de 2011: OURENSE DIXITAL

El PSOE denunció este lunes el abandono que sufre A Baixa Limia, los 7 concellos que integran esta comarca y sus 10.822 habitantes por parte de la Xunta de Galicia. A la que el parlamentario autonómico del PSdeG por Ourense, Pablo López Vidal, exigió públicamente la ejecución de un parque empresarial "co obxectivo de crear emprego e fixar poboación".
"A Baixa Limia quere e loita por gañarse un futuro mellor para non desaparecer, para non converterse nun deserto, e para eso necesita do impulso da Xunta de Galicia que brilla agora pola súa ausencia", señaló el parlamentario socialista.

López Vidal recordó que durante el gobierno del bipartito en la Xunta de Galicia se tomó la decisión de hacer la autovía Ourense-Celanova y prolongar el corredor rápido hasta la frontera con Portugal, se hicieron inversiones en centros de salud, políticas sociales, escuelas taller y el Parque natural Serra do Xurés. "Que agora está totalmente abandonado ata o punto de que o proxecto piloto do turismo rural, a aldea de Salgueiros, é obxecto de saqueos", añadió el parlamentario socialista.

El PSOE reclama "os mesmos dereitos que os que ten calquera outro cidadá" para los casi 11.000 habitantes de los 7 concellos de esta comarca, y califica de "apremiante" la necesidad que tiene A Baixa Limia de contar con suelo industrial.
Precisamente Pablo López Vidal acusó al Ejecutivo de Núñez Feijóo de tener "agochada nun caixón" toda la documentación relativa a dicho parque empresarial que había elaborado el anterior Gobierno de la Xunta.
El alcalde de Entrimo y coordinador socialista de esta comarca, Ramón Alonso, afirmó que "non nos resignamos a desaparecer sen máis", y recalcó que "as oportunidades de actividade económica na Baixa Limia son inviables pola falta de solo empresarial".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO 20, LUNES
 
Con la reunión del Consello Local, los órganos del BNG abren este martes el proceso de reestructurar el Grupo Municipal
Ana Garza queda ahora como referente en el Concello de una Tenencia en decadencia
Este lunes, a las 9 de la mañana, el pleno extra de los Paneles Informativos del Concello de Ourense
El PSOE lleva al pleno de la Deputación el Plan de Dinamización del Oriente ourensano
La revista Retranca gana el Premio Ourense de Banda Deseñada 2010