Declaración institucional unánime del Pleno del Concello de Verín contraria al cierre del paritorio
 
 
En la declaración se alerta de que la comarca, ya en una situación deprimida, empeorará aún más, y que "non é compatible falar de potenciar e/ou apoiar ao rural con suprimir un servizo sanitario de semellante transcendencia"
 
 
 
Pleno del Concello de Verín de este 4 de diciembre
4 de Diciembre de 2019: VERÍN DIXITAL

Por unanimidad de toda la Corporación (lo que incluye a los cuatro concelleiros del PP con Jiménez Morán al frente), el Concello de Verín aprobó este miércoles una declaración institucional contra el cierre del paritorio del Hospital. Concluye con un posicionamiento muy similar al expresado ya el pasado 28 de noviembre por la Mancomunidade de Concellos de Verín-Monterrei, pidiendo "que se revoque a decisión de peche xa ecutada, que non só se manteña o actual paritorio senón que se reforce coas medidas necesarias tanto de persoal como de recursos humanos para dalle unha total seguridade; e que este mesmo apoio decidido se faga extensivo a cantos outros servizos ou especialidades médicas do Hospital sexan necesarios".

El Concello de Verín expresa en dicho posicionamiento tanto el apoyo y reconocimiento a todos los profesionales de dicho Hospital, como la "total solidariedade cosa mulleres embarazadas e as súas familias para que estas poidan seguir parindo no noso Hospital". Alude a que el complejo hospitalario lleva en servicio más de 25 años, "influíndo positivamente na calidade de vida das veciñas e veciños de Verín e comarca", y que, independientemente de las razones técnicas y científicas esgrimidas, "as cais non entraremos a discutir, cremos que este Servizo é fundamental para o desenvolvemento das nosas comarcas".

En tal sentido, el Pleno del Concello de Verín alude a que la decisión empeorará la situación de una comarca ya de por sí deprimida, cuya situación "con esta decisión sen dúbida vai empeorar", añade. Y en tal sentido indica que "non é compatible falar de potenciar e/ou apoiar ao rural con suprimir un servizo sanitario de semellante transcendencia".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
  Noticias Relacionadas  
 

Pontón llama a Núñez "covarde", acusándolo de "esconderse" en criterios técnicos para seguir recortando

 
 

El cierre del paritorio de Verín acusa las diferencias de los pepés de Núñez y Baltar: Ourense contesta lo que Santiago refrenda

 
  SATSE acusa a la EOXI de hacer uso sesgado de los criterios técnicos aludidos y denuncia el cierre del paritorio de Verín ante Fiscalía de Ourense  
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
5, Miércoles