Verín y Valdeorras son los máximos exponentes "da crise sanitaria á que nos levou Feijóo", dice Caballero
 
 
Los socialistas hablan de "desmantelamento" sanitario a cargo del Gobierno de Feijóo. Verín y Valdeorras son sus máximos exponentes, asegura Caballero. Y Rafa Villarino dice que en Ourense "vivimos nun estado de sitio"
 
 
 
 
22 de Noviembre de 2019: VERÍN DIXITAL

El secretario de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, acudió este viernes a Ourense para denunciar desde la capital ourensana lo que calificó como "un retroceso histórico" en la sanidad pública, y calificó a Verín y Valdeorras como los máximos exponentes del "desmantelamento" sanitario que está llevando a cabo el Gobierno de Núñez Feijóo: "A crise sanitaria á que nos levou Feijóo ten en Ourense un máximo expoñente en Verín e Valdeorras, onde se amosa con claridade este desmantelamento", señaló Gonzalo Caballero.

Para el secretario gallego del PSdeG-PSOE "estamos ante un retroceso histórico que nos levou a unha crise sanitaria que ten en Ourense o seu máximo exponente". El Grupo Provincial Socialista ya anunció una moción en la Deputación de Ourense para que la Corporación Provincial inste al conselleiro de Sanidade a dotar a los hospitales comarcales y a los centros de salud de personal y material suficiente. El secretario provincial del partido, Rafa Villarino, señaló que "Ourense non é un lugar para esquecer, é triste que Feijóo, que é desta provincia, se esqueza dela". Según el secretario de los socialistas ourensanos "vivimos nun estado de sitio, polo que non podemos permitir máis afrentas como as que xa fixeron con hemodinámica ou pediatría".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
  Noticias Relacionadas  
 

Ya que la provincia se queda sin gente y O Val de Monterrei también, la EOXI decide cerrar el paritorio del Hospital de Verín

 
 

Noa Presas advierte: primero convertir el Hospital en un Centro de Saúde y, finalmente, todos a Vigo

 
  En Marea pide la dimisión del director de la EOXI, Félix Rubial, y califica la medida de "atropelo"  
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
23, Viernes