"Que máis dá" de Emily Prieto ganó el concurso de relatos "A Man Culpable" de Verín
 
 
El jurado del certamen lo premió "pola súa orixinalidade e modo de entender a mensaxe que se buscaba transmitir", indica el Concello
 
 
 
 
21 de Noviembre de 2019: VERÍN DIXITAL

Una alumna del IES Castro de Baronceli, Emily Prieto Villarino, de 15 años, ha sido la ganadora del concurso de relatos "A Man Culpable", inciativa promovida por el Concello de Verín y el Museo Claustro Mercedario con el objetivo de concienciar a los jóvenes de la villa de los efectos que provoca la acción humana en nuestro entorno.

Emily Prieto ganó el certamen con su relato "Que máis dá", que el jurado premió "pola súa orixinalidade e modo de entender a mensaxe que se buscaba transmitir", señala el Concello. El relato sitúa al lector en el papel de una trucha que vive en el río de O Navallo del concello de Riós. Desde su mirada el animal cuenta como vivió un vertido de legía al río con la intención quien lo hizo de pescar todos los peces posibles y venderlos en la fiesta de la aldea. El relato concluye con esta reflexión: "No seu momento pensaron Que máis dá; pero hoxe, trinta anos despois, non ver case peixes no río por este tipo de actos, non dá igual".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
22, Jueves