Jiménez Morán sigue encabezando en Verín por el PP, ahora para recuperar la alcaldía
 
 
"Nula xestión e despilfarro progresivo" es el balance que hace del bipartito de PSOE y BNG en el Gobierno municipal de estos últimos 4 años
 
 
 
Manuel Baltar / Juan Manuel Jiménez (ARCHIVO)
30 de Enero de 2019: OURENSE DIXITAL

El PPdeOU confirmó este miércoles a Juan Manuel Jiménez Morán como candidato a recuperar el gobierno de Verín, el que perdió el propio Jiménez Morán en las pasadas elecciones de 2015. Algo que no constituye sorpresa alguna, ya que en Verín se le daba como seguro en todos los círculos políticos. Al ser confirmado, el presidente del PPdeOU, Manuel Baltar, dice a los verineses que "só teñen que contrapoñer o que supuxo a xestión do PP a estes catro anos de goberno entre dúas forzas que perderon as eleccións e cuxas medidas foron máis polo eido do populismo e dunhas contas indefendibles".

Jiménez Morán, de 62 años, dice tener la ilusión "intacta" por recuperar la gestión del Concello de Verín del que, según el candidato del PP, "agora só saen noticias negativas". "Nula xestión e despilfarro progresivo que só conseguiu baleirar prácticamente as arcas municipales", es el balance general que hace de la gestión del bipartito de PSOE-BNG estos últimos cuatro años, en sintonía con el discurso de Jiménez Morán durante este tiempo como portavoz de la oposición en la cámara municipal.

Concelleiro de Verín desde 1983, Jiménez Morán quiere volver a la alcaldía tras 17 años de haberla ocupado. Dice que su objetivo será que Verín recupere su dinámica y "crear as condicións económicas necesarias para regresar ao camiño de progreso, da actividade comercial, dos proxectos termais, do protagonismo comarcal de antaño e que a xente poda volver".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
     
  Concello de Verín  
 

PRESUPUESTOS VIGENTES