CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Expertos debaten en A Veiga sobre el modelo forestal de Galicia más idóneo
 
 
Manuel Baltar dice que A Veiga es territorio adecuado "para apostar polo sector primario en xeral, e pola industria forestal en particular
 
 
 
 
11 de Diciembre de 2018: OURENSE DIXITAL

Expertos en materia forestal tomaron parte este martes en A Veiga en una jornada para analizar el futuro de la industria forestal gallega y de los polígonos agro-forestales, que inauguró el titular de la Deputación de Ourense. Precisamente Manuel Baltar destacó la idoneidad del concello de A Veiga "para apostar polo sector primario en xeral, e pola industria forestal en particular, como elemento clave no desenvolvemento económico, social e medioambiental do seu territorio".

El alcalde de A Veiga, Juan Anta, anunció que la industria forestal será preferente en las atenciones del Concello que dige, por ser, dijo, "un sector prioritario e fundamental para o noso municipio e, por elo, debemos abrir novas liñas de desenvolvemento económico que permitan aproveitar zonas que aínda están sen explotar, recuperar e asentar a poboación, e que nos axuden tamén a minimizar as posibilidades de incendios forestais".

La jornada, cuyas conclusiones aún no han transcendido, se planteaba como de debate en torno al modelo que Galicia ha de seguir para una gestión idónea de sus recursos forestales, así como las posibilidades que los montes gallegos deparan para la creación de polígonos forestales generadores de industria. Ello, además, con lo que supondrá a la hora de reducir e, incluso, eliminar la lacra de los incendios forestales, al poner en valor el monte y sus recursos endógenos.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
12, Martes