Acusan al diputado Moisés Blanco de "exercicio de hipocresía" en el Parlamento gallego
 
 
Ahora le corresponsabilizan del desmantelamiento de la sanidad pública en la comarca de Valdeorras y del Hospital comarcal de O Barco
 
 
 
 
 
 
23 de MARZO de 2017: VALDEORRAS DIXITAL

El respaldo del parlamentario autonómico del PP por Ourense, Moisés Blanco, a la reforma de la Ley que elimina el área sanitaria de Valdeorras, le merece críticas de las Xuventudes Socialistas de O Barco que este viernes le reprochan "nulo interese polas necesidades da comarca". Si bien el secretario xeral de esta formación, Adrián Borrajo, matiza al respecto que "nada esperabamos do señor Blanco que, nin na súa etapa como concelleiro nin agora como deputado autonómico, mostrou o máis mínimo interese por Valdeorras".

"Trátase dun novo exercicio de hipocrisía por parte do sr. Blanco, que a pesar de haber afirmado defender os intereses de Valdeorras no Parlamento galego, ben facendo todo o contrario", añadió el responsable de XX.SS. de O Barco de Valdeorras. Y concretó que Moisés Blanco votó en el Parlamento de Galicia lo contrario que el Concello barquense. Las Xuventudes Socialistas acusan al parlamentario popular de formar parte del desmantelamiento de la sanidad pública en Valdeorras y del Hospital de O Barco, y le indican que "a quen lleva vai ter que dar explicacións da súa incoherencia vai ser ós veciños e veciñas que só visita para pedir o voto".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
24, VIERNES