Ante lo que viene en Galicia en materia de Sanidade, el BNG sugiere que bueno sería ir movilizándose
 
 
El nuevo modelo que propugna el Gobierno de Feijóo, con mayoría del PP en la Cámara, busca "desmantelar paulatinamente calquera hospital comarcal", advierte el BNG
 
 
 
 
 
 
17 de AGOSTO de 2017: VALDEORRAS DIXITAL

Tras una reunión que mantuvo este jueves la parlamentaria autonómica del BNG por Ourense, Noa Presas, con la Xunta de Persoal del Hospital Comarcal de Valdeorras, el Bloque Nacionalista Galego ha hecho una llamada a vecinos y profesionales del área sanitaria de Valdeorras a movilizarse. Movilizarse tanto contra la supresión del área sanitaria de esta zona, como en pro de la mejora del actual Hospital Comarcal de pone en riesgo el anteproyecto de Lei que modifica la 8/2008 actualmente vigente.

A tenor de este anteproyecto, la Xunta da "carta branca para desmantelar paulatinamente calquera hospital comarcal", como podría ser el caso del de O Barco de Valdeorras, señaló la parlamentaria nacionalista este jueves. La figura de "distrito" en la que la Xunta quiere convertir Valdeorras y otras zonas geográficas de Galicia, no ofrece "a máis mínima garantía, pois é só unha división nominal e territorial e, polo tanto, da ao Consello da Xunta carta branca para desmantelar". Noa Presas criticó a la Xunta de Núñez Feijóo, a la que calificó de "irresponsáble" y acusó de "trazar liñas que avanzan na centralización da sanidade e na consolidación dun mondelo, as EOXI, que ningúen avalou se funcionan ou non".

El BNG confirma que llevará al Parlamento la paralización de dicho anteproyecto, con el que Noa Presas dice que "estamos absolutamente escandalizados", y calificó de "disparate afastado das necesidades da poboación" el nuevo mapa sanitario que pretende la Xunta de Núñez Feijóo, "afastado das necesidades da poboación e que non garante o dereito de acceso á sanidade".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
18, JUEVES