CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Ribeiro en Común y PSOE anuncian sendas mociones al Pleno del Concello de Ribadavia
 
 
RenC pedirá apoyo del Concello a los centros educativos de Ribadavia en general y al Colexio da Alameda en concreto; y el PSOE que siga el "plan de arranxos" de los caminos del rural
 
 
 
13 de Septiembre de 2019: OURENSE DIXITAL

Ribeiro en Común anuncia una moción con la que dice pretender que el Concello de Ribadavia impulse una declaración institucional de apoyo al Colexio da Alameda, una vez que Educación ha suprimido un aula de 2 profesores de este centro. Así mismo, plantea que dicha declaración dispense el mismo apoyo a los demás centros públicos de este municipio. "O Concello, co seu alcalde ao frente, debe encabezar a defensa do noso ensino e da calidade dos nosos centros, e non calar nin asumir os recortes da Consellería de Educación", señala Ribeiro en Común.

La moción plantea que el Concello reclame que se vuelva a una situación en el sistema educativo que pase propicie mejoras en el mencionado centro así como en el CRA Amencer y el CEIP de Ribadavia.

Por su parte, el PSdeG-PSOE en este Concello pide al Gobierno municipal "que continúe con plan de arranxos de camiños e estradas e non abandone a súa sorte ao rural". Los socialistas denuncian que, "por primeira vez, este verán non se fixo nin unha soa actuación no rural, a pesar de que xa se aprobaron os orzamentos e o novo grupo de Goberno leva 3 meses na alcaldía".

También los socialistas trasladarán al Pleno del Concello esta situación en una moción, e inciden en la necesidad de dar continuidad al trabajo llevado a cabo en los últimos cuatro años: "durante o noso mandato abríronse novos viais, melloráronse os existentes e facilitamos os accesos en caso de emerxencia ou para que a veciñanza puidese acceder mellor os seus terreos, pero parece que agora abandonouse por completo estas tarefas", señala el portavoz socialista, Ignacio Gómez.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
14, Viernes