CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Los socialistas reclaman el arreglo definitivo de la OU-0307 de Leiro a Berán
 
 
La Deputación de Ourense inició hace 5 años las obras. Han quedado a medio hacer y, desde entonces, un tamo sigue sin asfalto y plagado de baches
 
 
 
 
22 de Agosto de 2019: OURENSE DIXITAL

El PSOE reclama de nuevo a la Deputación de Ourense el arreglo de la carretera OU-0307 de Leiro a Berán de la que es titular la institución provincial. El diputado socialista Ignacio Gómez y el portavoz de este grupo municipal en Leiro, Manuel Rodríguez, visitaron este jueves el vial que presenta numerosas deficiencias por unas obras que están pendientes de su conclusión.

Los socialistas hablan de "absoluto desleixo e abandono reiterado" por una obra que "o goberno de Baltar deixou perigosamente a medio facer". Desde hace casi 5 años que se procedió a ampliar el vial y a corregir algunas curvas, un tramo de la OU-0307 "segue sen ser asfaltado e presenta fochancas e grandes irregularidades nas súas beiras, o que supón un relevante risco para a circulación e para a integridade das persoas que transitan pola vía". Según los socialistas, "nin a Deputación nin o Concello teñen a mínima intención de solucionar esta perigosa situación amosando, unha vez máis, o seu habitual e vergoñento desleixo cos servizos máis básicos e a súa predilección só pola propaganda".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
23, Jueves