CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Ribeiro en Común y BNG protestan nuevos recortes educativos en Ribadavia, ahora en Infantil
 
 
"A consellería non pode aproveitar estes altos e baixos para masificar aulas e recortar persoal", dice el BNG. Ribeiro en Común ya pide al Concello "que reclame e reivindique o mantemento desta aula"
 
 
 
 
30 de Julio de 2019: OURENSE DIXITAL

La publicación en el Diario Oficial de Galicia este martes del recorte de una Aula de Educación Infantil en el Colegio de la Alameda de Ribadavia, ha provocado la respuesta de Ribeiro en Común que dice haber pedido al Concello "que reclame e reivindique o mantemento desta aula". Ribeiro en Común repara en el hecho de que el anuncio se haya hecho este mes de julio, señalando al respecto que "deciden recortar unha aula a pesar de que no mes de setembro soe haber máis matriculas, o que suporía unha aglomeración maior, con riesgo, añade, de superar el estándar fijado por la propia Xunta para este tipo de aulas.

Por su parte, el BNG alude a que la orden de supresión de esta unidad de Educación Infantil supondrá que 22 niñas y niños de 3 años tendrán que compartir un aula con la consiguiente pérdida de una profesora de infantil y una de apoyo. La formación nacionalista señala que "Ribadavia volve padecer os recortes deste decenio negro de Feijóo á fronte do goberno galego", y recuerda la desaparición del IES Abrente y el cierre de Bachillerato y del ciclo medio de FP en Administración en 2011; la supresión del aula de infantil del Colegio de Francelos en 2014; y la del CPI Tomás de Lemos en 2017, "que conleva a supresión da ESO neste centro que pasa a denominarse CEIP de Ribadavia, co traumático traslado de profesorado e alumnado de secundaria ao IES O Ribeiro".

"O número anual de nacementos no noso concello varía dun ano a outro, entre 23 de mínimo e 45 de máximo no que vai de século. A consellería non pode aproveitar estes altos e baixos para masificar aulas e recortar persoal", concluye señalando el BNG.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
31, Martes