CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Abrió la 35 MIT de Ribadavia con nutrido protocolo y el anuncio del alcalde de crear un Aula de Teatro
 
 
La Mostra de Teatro Internacional toma la iniciativa y los espacios de Ribadavia durante toda esta semana, y Núñez Feijóo y Baltar Blanco coincidieron en destacar en el acto inaugural que ya es un referente en Galicia y en Ourense
 
 
 
XXX (ARCHIVO)
21 de Julio de 2019: OURENSE DIXITAL

El titular de la Xunta de Galicia presidió este sábado la apertura de la 35 edición de la MIT de Ribadavia, la Mostra Internacional de Teatro, que se prolongará durante toda esta semana hasta el sábado, día 27. Núñez Feijóo calificó la Mostra de "referente histórico do teatro galego" capaz de combinar una programación plural y abierta, en la que se alternan los espectáculos clásicos conlas expresiones creativas más innovadoras. "Falar de vangarda é falar do Grupo Abrente", señaló el presidente de la Xunta de Galicia.

El presidente de la Mostra, Roberto Pascual, afirmó en su intervención que la Mostra Internacional de Teatro "evidencia que a excelencia non é un factor casual, é unha suma. De formación, transformación, diálogo, diversidade e garantía. Agora toca homologar calidade e compromisos, esforzos e decisión de mudanza. Esa é a idea de laboratorio, pero tamén de memoria que impulsa, lugar ínquedo e esperto que é a MIT", señaló Roberto Pascual.

Por su parte, el presidente del Gobierno provincial, Manuel Baltar, colocó a la MIT dentro del marco cultural de los próximos años que incluye "importantes desafíos", aludiendo a la conmemoración en 2020 del centenario de la publicación del primer número de la Revista Nós y a la celebración del Xacobeo 21 y el Congreso Internacional de da Cultura Galega, entre otros. "Hoxe é un gran día para Ribadavia, unha terra na que conflúen riqueza patrimonial, histórica e natural, e tamén a viticultura e o termalismo", afirmó en el acto inaugural el alcalde de Ribadavia, César Fernández, antes de anunciar que este Concello va a trabajar "para crear unha Aula de Teatro en Ribadavia".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
publicidad
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
22, Domingo