CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Unións Agrarias vuelve a pedir contratos homologados en O Ribeiro para viabilizar el sector
 
 
Alerta UU.AA. del alto número de bajas de colleiteiros que siguen produciéndose en O Ribeiro, con el consiguiente abandono de los cultivos
 
 
 
 
22 de Febrero de 2019: OURENSE DIXITAL

El sindicato Unións Agrarias ha trasladado al Consello Regulador de la Denominación de Origen Ribeiro un escrito por el que sus representantes en dicho órgano, Carlos Basalo y Wenceslao Labrador, piden que el Consello "esixa á Consellería de Medio Rural a posta en marcha urxente dunha mesa de traballo para establecer costes de producción e a posta en marcha de contratos homologados a medio e largo prazo". Con ello se buscaría recuperar la confianza de los viticultores evitando el abandono de las viñas, y se fomentaría la incorporación a los cultivos de nuevos viticultores.

Unións Agrarias indica al Consello que "estase a producir un abandono moi importante das viñas, polo que cada ano, quedan menos hectáreas de viñedo e menos viticultores". Y de que, de no subsanarse los problemas que acucian actualmente a los colleiteiros, "porase en risco a viabilidade da produción de viño no Ribeiro". Además de los contratos homologados, Unións Agrarias habla también de abrir un plan de movilidad de tierras y derechos dentro de esta Denominación Ribeiro para que los jóvenes que se quieran incorporar al cultivo de la vid tengan acceso a las viñas abandonadas y puedan explotarlas.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
23, Viernes