CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Tras seis mandatos como alcalde, seguirá por el PP Francisco Fernández en Leiro
 
 
En Leiro el PPdeOU no mueve cabeza de lista, confirmando a Francisco José Fernández como candidato al que puede ser su séptimo mandato en la alcaldía
 
 
 
Manuel Baltar | Francisco José Fernández (ARCHIVO)
7 de Febrero de 2019: OURENSE DIXITAL

Habrá continuidad en la lista del PP de Leiro en las municipales de 2019, al confirmar este jueves el PPdeOu a Francisco José Fernández Pérez como, de nuevo, cabeza de lista. Es el actual alcalde de este Concello y senador. Según Baltar Blanco, durante todo lo que lleva al frente del Concello de Leiro "demostrou ter un concepto da política local vinculado ao futuro da comarca e da provincia, por iso loita por aspectos comúns no noso territorio como o termalismo ou a viticultura, grandes potenciais á súa vez de Leiro".

De 59 años, con 27 en política local y 23 como alcalde de Leiro, asegura haber llegado a la política local con una idea clara: "aportar o meu grao de área para que o concello mellorase e ofrecer aos meus veciños a calidade de vida que merecen". Dice sentirse "orgulloso" y de lo hecho, especialmente "de que os veciños voltásemos a mirar cara o río", y fija entre sus proyectos seguir trabajando por el turismo, el termalismo y la viticultura.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
  Concello de Leiro  
 

PRESUPUESTOS VIGENTES