CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Una moción del PSOE instará al Concello de Ribadavia a urgir la apertura del Museo do Viño
 
 
Compete a la Xunta de Galicia y a la Deputación de Ourense ponerlo en marcha, entiende el Grupo del PSOE, pues la obra en la Rectoral de Santo André está terminada
 
 
 
Museo do Viño de Galicia en Santo André
8 de Enero de 2019: OURENSE DIXITAL

El Grupo Municipal del PSOE de Ribadavia, Gobierno en este Concello, anunció este martes una moción al próximo Pleno por la que pide la apertura "de xeito inmediato" del Museo do Viño de Galicia en Ribadavia, concretamente en la Rectoral de Santo André de Camporredondo. De prosperar, el Concello habrá de exigir a la Xunta de Galicia y a la Deputación de Ourense que, "con urxencia, se tomen as medidas necesarias para a apertura inmediata do Museo dos Viños de Galicia na Reitoral de Santo André de Comporredondo en Ribadavia, dado que o proxecto atopase rematado".

Así mismo, la iniciativa socialista plantea en esta misma moción rendir homenaje a los artífices de la iniciativa. En concreto a los miembros de la Corporación ribadaviense que en su día iniciaron los trámites del Museo, así como al Obradoiro de Emprego que materializó los primeros trabajos en dicho inmueble.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
9, Martes