CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Ribeiro en Común pide al alcalde de Ribadavia que cese al primer teniente de alcalde del Concello
 
 
Dice tener pruebas de que el pasado martes empleados públicos en horario e trabajo y con un camión municipal "transportaron leña para uso privado" del concelleiro
 
   
 
30 de Noviembre de 2018: OURENSE DIXITAL

Ribeiro en Común ha pedido este viernes al alcalde de Ribadavia, el socialista Ignacio Gómez, que cese al teniente de alcalde "por empregar recursos públicos para o seu beneficio persoal". De lo que Ribeiro en Común dice tener "constancia e probas fidedignas", así como que las prácticas del concelleiro son "algo que moitos veciños e veciñas de Francelos coñecen como público e notorio".

Ribeiro en Común dice al regidor ribadaviense que, de no cesar a su concelleiro, estaría "encubrindo este gravísimo feito de caciquismo e malversación". El hecho en cuestión al que se refiere el grupo de Brais Fidalgo, portavoz de Ribeiro en Común, tuvo lugar el martes pasado, 20 de este mes, en la localidad de Francelos, cuando empleados públicos en horario e trabajo y con un camión municipal "transportaron leña para uso privado nun inmoble familiar". "E do cal temos probas", recalca Ribeiro en Común.

Al alcalde ribadaviense recuerda Ribeiro en Común para indicarle que debería hacerlo por coherencia, que "xa pediu anteriormente a dimisión de algún concelleiro da oposición". Y le advierte Ribeiro en Común que, aunque "non é a nosa labor denunciar os feitos xudicialmente", si alguien denunciara el hecho "nos estamos dispostos a presentar probas en sede xudicial para demostrar este feito de malversación", señala esta formación oposición en el Concello de Ribadavia.

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
1, Viernes