CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
El PP de Ribadavia pide al Concello que subsane el deterioro de los accesos a la Iglesia de Sampaio
 
 
Lo considera ejemplo del abandono en el que tiene el Gobierno municipal a núcleos como Sampaio y Castro, que, recuerda, sigue sin que se le renueve la red de abastecimiento
 
   
 
13 de Noviembre de 2018: OURENSE DIXITAL

El Grupo Municipal del PP de Ribadavia ha presentado en el Concello por Rexistro un escrito pidiendo que se acondicione como es debido el camino de acceso a la Iglesia de Sampaio. El camino se encuentra en mal estado, con zonas en las que varias losas están rotas y levantadas, "polo que supoñen un claro perigo para as persoas que camiñan por esta zona, principalmente xente maior", señala el portavoz del grupo, César Fernández.

El PP indica al Concello que la obra debería acometerse de inmediato, tanto para evitar riesgos a las persona como que el deterioro aumente. Y añade César Fernández que "localidades como Sampaio están absolutamente esquecidas polo goberno municipal, baste lembrar que a día de hoxe segue sen acometerse a obra de renovación da rede de abastecemento na zona do Castro, que foi aprobada ata en tres ocasións polo Pleno municipal a instancias do grupo popular".

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL