CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Convocada la Mesa de Coordinación de las acciones contra la Violencia de Xénero de Ribadavia
 
 
La Mesa ha sido convocada para el día 15 de este mes. Durante la semana de Conciencia da Violencia Machista, el Consistorio y el Castelo de Ribadavia se iluminarán con luz lila
 
   
 
12 de Noviembre de 2018: OURENSE DIXITAL

La titular de la Concellería de Benestar Social el Concello de Ribadavia, Noelia Rodríguez, ha convocado para el jueves, 15 de noviembre, la Mesa de Coordinación para la mejora de la atención a las Víctimas da Violencia de Xénero. Se pretende, según indica la concelleira, "facer unha análise da incidencia da violencia de xénero no Concello, e se levarán a cabo medidas e propostas de actuacións cara a prevención e abordaxe da violencia de xénero nas diferentes institucións, sectores poboacionais e centros educativos".

Entre las actividades que la Concellería tiene previsto llevara a cabo en el marco de la Semana de Concienciación da Violencia Machista, se anuncia la colocación de una pancarta en la fachada de la Consistoria con la leyenda O Concello de Ribadavia Contra a Violencia de Xénero. Nin unha máis, nin unha menos. Además, está previsto iluminar de lila las fachadas de la Casa do Concello y del Castelo dos Sarmiento.

Según la Concellería de Benestar Social, en los Talleres de Memoria durante esta Semana se profundizará sobre la Violencia Machista en las Xornadas de Sensibilización; y la asociación Querendo Galicia impartirá una charla informativa sobre Endometriose en la Casa do Concello el día 22 a las 8 de la tarde.

Los actos concluirán el día 25, con una concentración a las 12:30 Hs. en la Praza Maior de Ribadavia, donde se dará lectura del manifiesto y se guardará un minuto de silencio por las víctimas de la violencia machista. El Concello ya convoca a este acto a todo el vecindario de Ribadavia.

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL