El PSOE de Leiro ve en el vertedero próximo al río Avia un "asunto turbio" que el alcalde quiere esconder
 
 
"Se o alcalde únicamente ofrece a calada por resposta, é que algo ten que ocultar en todo este turbio asunto", señala el portavoz del PSOE, Manuel Rodríguez
 
 
 
 
 
 
24 de AGOSTO de 2018: RIBEIRO DIXITAL

El PSOE de Leiro acusa al alcalde de este Concello, el popular Francisco José Fernández, de "ocultar información" en relación al vertedero industrial que consiente próximo a la zona de ocio del río Avia en esta villa. Se basa el portavoz socialista, Manuel Rodríguez, en que "se o alcalde únicamente ofrece a calada por resposta, é que algo ten que ocultar en todo este turbio asunto", afirma.

El pasado día 9 de este mes, el portavoz socialista denunció unos hechos sobre los que el alcalde, subraya, no ha explicado, de ahí que ahora sospeche Manuel Rodríguez que Francisco José Fernández cubre con su silencio algún asunto "turbio". El portavoz socialista indica que, "ante a falta de explicacións dos conservadores, os socialistas rexistraron un segundo escrito no que demandan copia das licenzas de actividade do solar e copia dos permisos de actividade".

Por lo de pronto, ya le advierte de que, "aínda que todo ese lixo e refugallo se atopen nunha finca de titularidade privada, é deber obrigado do goberno local vixiar e facer cumprir a lexislación vixente en materia urbanística, de saúde pública e protección do medio ambiente en todo o municipio, tamén nos espazos privados".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
     
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  Basura, electrodomésticos en desuso, hierros y piedras adornan las zonas verdes de Leiro  
     
     
 
 
     
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
25, VIERNES