La responsabilidade de que Ribadavia no disponga de nuevo Centro de Saúde es del Gobierno municipal, dice el PP
 
 
El portavoz popular, César Fernández, acusa al alcalde, el socialista Ignacio Gómez, de mentir en varias ocasiones y de forma "deliberada"
 
 
 
 
 
9 de ABRIL de 2017: RIBEIRO DIXITAL

De forma "deliberada" y "reiteradamente", el alcalde de Ribadavia, el socialista Ignacio Gómez, mintió a los ribadavienses, afirma el portavoz del Grupo Popular, oposición en este Concello, César Fernández. Lo hizo, según el popular, en lo que respecta a los terrenos que ha de ceder a la Xunta Ribadavia y, con ello, la construcción del futuro nuevo Centro de Saúde de esta villa.
"A mentira quedou ao descuberto na última Xunta de Goberno Local, na que se aprobou o proxecto de agregación e segregación de parcelas que era condición imprescindible para regularizar a situación. Un trámite que, segundo afirmara o alcalde en numerosas ocasións, xa estaba resolto, o que deixa hoxe ao descuberto que o señor Gómez mentiu de xeito deliberado e con aleivosía", explica el portavoz del Partido Popular en este Concello. De forma que, añade César Fernández, si a día de hoy Ribadavia no dispone del nuevo Centro de Saúde, "é por responsabilidade única do Goberno municipal".

Recuerda César Fernández que Sanidade de la Xunta le reclamó al Concello de Ribadavia "en máis de tres ocasións dende o ano 2009" que cumpliera la tramitación correspondiente para la construcción del nuevo centro sanitario. Pero, indica el concelleiro del PP, los distintos gobiernos en los participó al actual alcalde socialista "en lugar de resolver os trámites que lles correspondía, dedicáronse a culpar á Xunta do retraso, poñendo dese xeito ao Concello de Ribadavia ao servizo de estratexias políticas partidistas".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Ignacio Gómez, alcalde de Ribadavia  
     
 
 
     
 
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
10, DOMINGO