Más de 2.000 chavales participaron en el OUFF na Escola del 24 Ourense Film Festival
 
 
La revista cultural Volvoreta, que se publica anualmente, dedica la publicación de este año a "El malvado Carabel" de Fernández Flórez
 
 
 
 
1 de Octubre de 2019: OURENSE DIXITAL

Más de 2.000 alumnos de Primaria y Secundaria de toda Galicia han participado en la décima edición del OUFF na Escola, certamen que también se encuadra en la programación del Festival. El certamen "ten como obxectivo impulsar o uso do galego entre a mocidade, coñecer a visión desta sobre a súa contorna sociocultural e fomentar a creatividade audiovisual e o traballo en equipo, nunha linguaxe atractiva para o alumnado, que contribúa a xerar un espírito crítico", señalan los responsables del OUFF.

Por otra parte, el guionista y director de "O que arde", Oliver Laxe, clausuró este martes el obradoiro formativo que impartió a un centenar de personas en el marco de la 24 edición del Ourense Film Festival que continúa celebrándose en Ourense. "Facer películas é verdadeiramente algo excesivo que nos pon a todos ao límite, pero tamén é unha ferramenta que che fai descubrir quen es", afirmó Oliver Laxe.

    El Ourense Film Festival fue este martes también el escenario elegido para la presentación del segundo volumen de la revista cultural Volvoreta, que se publica anualmente editada por la Fundación Fernández Flórez. La publicación de este año se dedica a "El malvado Carabel", novela que supuso un punto de inflexión en la carrera de Wenceslao Fernández Flórez. Se trata de un estudio minucioso de la obra desde su perspectiva actual. Según el presidente de la fundación editora, José Luis Castro, "una joya bibliográfica".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
2, Mates