La nueva cocina del CHUO de Ourense entrará en servicio el mes que viene, una vez se completen dotaciones y formación de personal
 
 
Xerencia de Xestión y el PPdeG reiteran que, a la entrada en servicio de la nueva cocina, no habrá recorte de personal sino al contrario, habrá cinco trabajadores más, al menos
 
 
 
 
4 de Septiembre de 2019: OURENSE DIXITAL

Xerencia de Xestión Integrada de Ourense ha vuelto a responder a las alertas (ahora la desatada por el PSdeG-PSOE) en relación a un supuesto recorte de personal de la cocina del Complexo Hospitalario. Xerencia sostiene que  "a nova cociña do Hospital nin se privatiza nin reduce persoal". Y "lamenta profundamente o grao de descoñecemento que algúns representantes públicos do PSOE amosaron sobre este servizo hospitalario".

Xerencia de Xestión reitera los argumentos ya expuestos con anterioridad, y asegura que con la entrada en servicio de la nueva cocina hospitalaria el servicio no perderá personal sino al contrario. Por otra parte, indica, "equiparar liña fría a privatización ou falta de calidade, roza o absurdo cando é un sistema ao que aspiran tódalas cocinas profesionais avanzadas, ademais dun sinónimo de máxima trazabilidade e seguridade alimentaria", afirma.

Por otra parte, la diputada popular  por Ourense Marta Rodríguez-Vispo aseguró este miércoles en el Parlamento de Galicia que la nueva cocina del CHUO "non só manterá os postos de traballo, senón que se incrementarán con dietistas e nutricionistas". Argumentos también expuestos en su día por el Servicio Galego de Saúde. La parlamentaria reiteró tales argumentos cuando, además, se refirió a que no solo disminuirá la plantilla "senón que se incrementarán con profesionais titulados en dietética e nutrición, ademais dun novo cociñeiro".

De la comparecencia de la parlamentaria autonómica este miércoles en el Parlamento, la principal novedad con respecto a lo ya anunciado por el Sergas y Xerencia de Xestión es la fecha de entrada en servicio de la nueva cocina hospitalaria. Rodríguez-Vispo concretó que "a apertura da nova cociña do CHUO, que supuxo un investimento de cinco millóns de euros, está prevista para o próximo mes de outubro, unha vez remate a dotación do equipamento e a súa posta en marcha, así como a previa formación do persoal".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
5, Miércoles