"Mil mentiras non fan unha verdade" subraya la Comisión de Centro del CHUO ante los desmentidos de reducir personal de cocina
 
 
La Comisión advierte de la insistencia de Xerencia y el Sergas en que no se perderán puestos estructurales, lo que no quiere decir que no se envíe a casa a los contratados en precario que cubren puestos, incluso, "impescindibles"
 
 
 
23 de Agosto de 2019: OURENSE DIXITAL

"Mil mentiras non fan unha verdade", responde la Comisión de Centro de CHUO a Xerencia de Xestión de Ourense y al Sergas, ante su insistencia de rebatir que con la entrada en servicio de la nueva cocina hospitalaria no se contempla la reducción de personal. La Comisión de Centro insiste en que tal es lo previsto, aunque los responsables hospitalarios digan lo contrario. Y exponen que "algo de razón terá a Comisión cando a Xerencia usa todos os seus resortes para intentar desmentirnos". Ahora la Comisión de Centro expone cómo, a su criterio, los responsables del Complexo Hospitalario intentan distorsionar los hechos.

En primer lugar, en una detallada exposición en relación a las intenciones de Sergas y la realidad de la futura situación, la Comisión de Centro señala: "Din que non se perden postos de traballo estruturais. A insistencia en usar o termo estruturais pon de manifesto a situación de moitas/os traballadoras/es do SERGAS: non teñen praza fixa ou non son interinas/os, pero teñen contratos precarios para coberturas de postos de traballo necesarios e imprescindibles para o bo funcionamento do sistema. En concreto na cociña do Complexo Hospitalario Universitario de Ourense dende 2006 as necesidades diarias son 72 pinches de cociña. Para cubrir estas presenzas necesítanse un mínimo de 96 traballadora/es estables, tendo en conta descansos e libranzas. A administración pretende rebaixar as presenzas diarias a 54, presenzas a noso modo ver insuficientes, e para elo chegaría con 86 efectivos. Con esta idea perderianse, cando menos 10 postos de traballo. Na actualidade temos 86 efectivos estructurais, entre propietarios e interinos. Como non se estabilizan as plantillas, e necesario contratar un mínimo de 10 persoas o mes. Non se perden postos con nome e apelido, pero si presenzas físicas diarias, 10 postos de traballo que non son cubertos por persoas concretas pero si por compañerita/os das listaxes de contratción. Poden poñerlle o nome que queiran pero os contratos que representan 10 postos de traballo estructural non cuberto de maneira axeitada desaparecen, e a/os traballadora/es non van a outros sitios ou servizos, quedan na  súa casa".

Cuando Xerencia de Xestión asegura que se contratará un cocinero más, la Comisión de Centro dice "falso". Según la Comisión, lo que quieren hacer "é cubrir de maneira estable un posto de categoría de cociñeira/o que leva baleiro desde a fai moito tempo, cuberto, como no caso das pinches, con contratos non estables. Non se crea un novo posto, cubrese de maneira estable, ou sexa, o que debería ser normal, convírteno nunha fazaña".

En cuantro a los 4 nuevos contratos de Diética y Nutrición, "qué remedio", dice la Comisión de Centro. Y añade que "non é máis que unha obriga imposta pola lexislación nacional e internacional". La Comisión de Centro concluye reafirmándose en que ya no se pregunta por los 113 pinches de cocina que están presupuestado, "só manifestamos que non vamos a permitir que se manipule á opinión pública con medias verdades ou con moitas mentiras para convertilas en verdade".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
  Noticias Relacionadas  
 

El Sergas insiste: la nueva cocina del CHUO no reducirá ninguna plaza de personal, al contrario

 
 

Xerencia desmiente los despidos y asegura que la nueva cocina creará nuevas categorías profesionales

 
  Denuncian que Xerencia de la EOXI quiere reducir personal en la cocina del Complexo Hospitalario  
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
24, Viernes