El Concello de Ourense quiere proyectos ambientales y programas de movilidad para la ciudad
 
 
Según el concelleiro Jorge Pumar que promueve la iniciativa, "a idea é aproveitar a trama urbana e mellorar tanto a mobilidade coma o medio ambiente da nosa cidade"
 
 
 
MIguel Caride | Jorge Pumar | Anabela Fernandes | Manuel Antonio Rodríguez
2 de Agosto de 2019: OURENSE DIXITAL

El Concello de Ourense dice haber iniciado la mañana de este viernes "o camiño para converterse nunha cidade pioneira en parámetros de mobilidade". Ello a raíz de una reunión que mantuvo el alcalde en funciones, Jorge Pumar Tesouro, con la Axencia de Ecoloxía do Eixo Atlántico. En la reunión con la directora de la entidad, Anabela Fernandes, y en la que también estuvo el concelleiro de DO, Miguel Caride, "puxemos enriba da mesa a nosa idea de cidade durante os vindeiros catro anos, claves van pivotar arredor da mobilidade e dunha cidade sostible a nivel medio ambiental", afirmó Pumar Tesouro.

El Concello de Ourense defiende la necesidad de generar más y mejores sinergias entre los socios del Eixo Atlántico, lo que ya expuso en la reunión del mes pasado en Braga de la Comisión Ejecutiva del Eixo. A partir de aquí, Concello y Axencia se comprometen a analizar proyectos ambientales y de moviliad de referencia para la Eurorregión y otros espacios europeos. "A idea é aproveitar a trama urbana e mellorar tanto a mobilidade coma omedio ambiente da nosa cidade", señala Jorge Pumar.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
3, Viernes