"Entrar aquí semella estar en Estados Unidos", afirmó Jácome al visitar el edificio Provincia Intelixente
 
 
El alcalde lo da por óptimo, pero para comenzar. Porque, según Pérez Jácome, el Centro de Intelixencia Artificial "deberá ter as súas propias instalacións", añade
 
 
 
 
28 de Julio de 2019: OURENSE DIXITAL

El Gobierno municipal de la ciudad ya conoce las instalaciones del edificio Provincia Intelixente que podría albergar el futuro Centro de Intelixencia Artificial que impulsa el nuevo Gobierno de la ciudad. El presidente de la Deputación ourensana, Manuel Baltar, ejerció de anfitrión a la hora de presentarlas al alcalde y al primer teniente de alcalde, Pérez Jácome y Pumar Tesouro, respectivamente. Baltar destacó el estado "excelente" en el que se halla ahora mismo el inmueble, pues se ha reacondicionado "para acoller un gran centro de emprego tecnolóxico da provincia de Ourense, proxecto no que levamos anos traballando e que vai abrir as súas portas nos próximos meses", en referencia al acuerdo con la compañía IBM a través de su filial Viewnext para instalar en él a más de 200 empleados tecnológicos.

Baltar Blanco ratificó la oferta hecha al Concello de Ourense de poner a su disposición "a superficie que estime oportuna", y alojar en dicho edificio el futuro Centro de Inteligencia Artificial que promueve el grupo de Pérez Jácome desde el Concello. Según el titular de la Deputación, la ubicación en la que se halla el inmueble es la adecuada y "fará deste espazo unha infraestrutura de futuro e innovación". Por su parte, Gonzalo Pérez Jácome habló de "grata sorpresa", y llegó a decir que "entrar aquí semella estar en Estados Unidos, porque a verdade é que é un edificio vangardista, a pesares de levar dúas décadas construído, e as súas instalacións están preparadas para comezar a funcionar xa".

Según el alcalde de Ourense, "non será o edificio definitivo da Intelixencia Artificial en Ourense, que deberá ter as súas propias instalacións, pero para dar inicio ao proxecto pode ser o máis propicio".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
publicidad
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
29, Domingo