Falleció Etelvino Blanco, un activo en la defensa de cuanto consideró justo y exigible
 
 
A los 64 años y tras unos cuantos peleando su enfermedad. Todavía tuvo fuerzas para un último e insólito reto, el político. No lo logró en las urnas el pasado 26 de mayo. Pero también creyó en él
 
 
 
Etelvino Blanco Rodríguez (ARCHIVO)
12 de Julio de 2019: OURENSE DIXITAL

A los 64 años, falleció el sindicalista Etelvino Blanco Rodríguez. Nacido en Señorín, en el seno de una familia que se trasladó a O Carballiño tras quedar su vivienda bajo las aguas del Embalse de Chandrexa de Queixa, Etelvino Blanco fue durante al menos 4 décadas referente del sindicalismo en Ourense y un activo fijo de cualquier otra batalla por el solo hecho de considerarla justa. Tal fue el caso de la movilización ciudadana para lograr el Campus de Ourense y, mucho más reciente, de la Plataforma ProCAPD Ourense.

A la primera línea de la actividad sindical llegó con la INTG, y en 1994 se convirtió en secretario comarcal de la CIG en Ourense. De la brega sindical quedan en su bagaje los conflictos de la madera y la construcción de los primeros años de la etapa democrática; los tensos momentos que conllevó el cierre de la planta de Citroen del Polígono de San Cibrao y otras como Fundialsa; las fogatas en los bidones a la entrada del Polígono de San Cibrao en frías noches de huelgas y no pocas denuncias que la CIG tuvo que afrontar por supuestos excesos sindicales.

En 2004 la salud empezó a no acompañarle, pero consiguió reponerse hasta jubilarse hace dos años. Todavía le quedaban fuerzas para intentar ahora la pirueta política, y junto al ex BNG Alex Sánchez Vidal, Xosé Manuel Pérez Bouza y otros implicados en la causa, dieron luz a la Plataforma Ourense Mellor cuya candidatura a las pasadas Municipales de mayo encabezó él. Fracasaron en el intento de llegar al Concello, pero habiéndolo intentado como él siempre quería y como quiso que fuera. Con Etelvino Blanco se va un activo en Ourense en la defensa hasta de la causa más nimia por el solo hecho de que la creyera justa.

 

Ourense Mellor:

Non perdemos a un político ou a un sindicalista. Hoxe fóisenos un amigo, un compañeiro, un mestre de vida e un exemplo a seguir.   
Grazas por crer en nós, por agasallarnos cos teus últimos folgos. O teu sorriso e a túa mirada tenra eran suficiente arroupo para rachar co medo escénico nos primeiros mítins, nos que nos temblaban as pernas. 
Sentímonos moi afortunadas polo aprendido ao teu carón na loita colectiva, por camiñar contigo ata o final, polo convencemento de que a nosa é, grazas a ti, unha sociedade un pouquiño mellor. O teu exemplo será luz que seguirá guiando o camiñar de todas.   
Queremos que saibas que non nos resignamos, que os teus esforzos non van caer en saco roto, que imos seguir loitando para conseguir o teu soño, para ver a nosa cidade convertida nun Ourense Mellor.
Hoxe queremos achegar os nosos azos á súa familia e amizades e acompañalos na despedida dun bo e xeneroso, dun eterno. 
Grazas, Etelvino. Que a terra che sexa leve, compañeiro.

 

EU-Ourense:

Dende a agrupación local de Esquerda Unida de Ourense, que facemos extensible ao conxunto da Organización, queremos enviar os nosos azos a súa familia, en especial a Carmen e Noela, as súas amizades e a toda aquela persoa que tivo a sorte de participar con el na defensa das causas xustas.
Con Etelvino compartimos esforzos, amizade e loita por un mundo mellor en todos os eidos: na defensa da Natureza en Nunca Máis e o Comité de defensa do Monte Galego. Na fefensa da Cultura e Lingua Galega. A prol do Ateneo ourensán. Pola igualdade das persoas con diversidade funcional. Pola mellora de vida e condicións laborais da Clase obreira... Non había causa xusta que lle fora allea. É de xustiza dicir que él sí era un dos imprescindibles. Ímoste botar moito en falta ao fronte da Terra e da xente desfavorecida, ben querido Etelvino.
A nosa cidade perde hoxe a un referente na loita polos dereitos da clase obreira, deixando un valeiro irreparable pero tamén un exemplo de loita e dignidade.
Camarada, que a terra che sexa leve. 

 

Confederación Empresarial de Ourense, CEO:

La Confederación Empresarial de Ourense quiere mostrar su pesar por el fallecimiento de Etelvino Blanco, referente del mundo sindical ourensano durante cuatro décadas y valedor de iniciativas sociales en beneficio de Ourense y sus gentes, a través de las cuales dejó patente su vocación de servicio en favor de los intereses generales.

 

Comisones Obreras, CC.OO:

Queremos enviarlle o noso máis sentido pésame a súa familia, en especial a súa dona Carmen e a súa filla Noela, así como a tódolos seus amigos e a todo o conxunto da afiliación do sindicato do que durante tantos anos foi o seu líder.
CCOO lamenta con tristura o falecemento e cualifica de perda irreparable para o sindicalismo provincial que perde unha figura relevante na loita da clase obreira.
Ata sempre Etelvino.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
13, Viernes

 
     
     
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     • Zona de BANDE
 
 
     • Zona de O CARBALLIÑO
 
 
     • Zona de OURENSE
 
 
     • Zona de O RIBEIRO
 
       • Zona de TRIVES  
       • Zona VALDEORRAS  
       • Zona de VERÍN