Rebanales dimitió por "impotencia para poder levar a cabo o seu traballo", asegura Democracia Ourensana
 
 
El portavoz de DO asegura que el principal problema con el que se está encontrando el nuevo Gobierno municipal son "estructurais" por la escasez de personal para trabajar
 
 
 
8 de Julio de 2019: OURENSE DIXITAL

"Problemas estructurais dentro do Concello" y no "problemas políticos" han sido los que han llevado a la concelleira Ana Isabel Rebanales a dimitir en su escaño y en el grupo de Democracia Orensana, gobierno en este Concello. Así lo ha asegurado ese lunes el portavoz de DO, Miguel Caride, en las que ha rechazado que la dimisión de la concelleira se haya producido por disensiones con su grupo o discrepancias o imposiciones desde la Alcaldía.

Según Miguel Caride, la decisión de la concelleira se ha producido por no disponer del personal municipal que considera que precisa para poner en marcha las concellerías que dirige, Comercio y Seguridade Cidadá. El portavoz del grupo de Pérez Jácome y de la Xunta de Goberno recalcó que "os problemas cos que nos estamos atopando son problemas estructurais dentro do Concello, falta de persoal". Rebanales Rodríguez habría dimitido "dada a frustración que atopa para poder levar a cabo o seu traballo da mellor maneria posible, pois decida renunciar. Non hai ningún problema de carácter político nin de discrepancias en torno ao programa político". Según Miguel Caride, "é un problema de xestión dunha administración que ten un grave problema estructural".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
   
  Miguel Caride