El Castelo de Monterrei acoge este sábado otra edición de la Xuntanza Internacional de Gaiteiros
 
 
La calificó Rosendo Fernández, vicepresidente de la Deputación, como "un prestixioso foro de ámbito mundial polo que pasaron os máis destacados gaiteiros"
 
 
 
 
3 de Junio de 2019: OURENSE DIXITAL

El Castelo de Monterrei volverá a ser el escenario este sábado, 8 de junio, de una nueva edición, la 34, de la Xuntanza Internacional de Gaiteiros. Según se anunció este lunes en la Deputación ourensana, el certamen traerá a este punto de la provincia a grupos de Bélgica, Croacia, Escocia y Alemania, además de Galicia. Lo calificó Rosendo Fernández, vicepresidente de la Deputación, como "un prestixioso foro de ámbito mundial polo que pasaron os máis destacados gaiteiros, e supón un complemento ás actividades da Escola Provincial de Gaitas da Deputación de Ourense".

Según el director de la Escola Provincial de Gaitas, Xosé Lois Foxo, "Monterrei será, unha vez máis, a capital mundial da gaita, con este evento que ten unha importante difusión pois por el pasaron artistas destacados da música étnica". En la Xuntanza también se va a inaugurar una exposición de gaitas procedentes de los países eslavos, que podrá visitarse hasta el día 15 de julio en el Castelo de Monterrei.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
4, Lunes