El concello con menos población de la provincia, A Teixeira, ya tiene su Plan de Ordenación
 
 
Con 428 vecinos, el nuevo PXOM "fixa entre os seus principais obxectivos evitar a degradación e a perda de construcións tradicionais". El 97,5% del territorio de A Teixeira es suelo rústico
 
 
 
Ángeles Vázquez | Antonio Cid
15 de Abril de 2019: OURENSE DIXITAL

A Teixeira, el concello más pequeño de esta provincia con 428 habitantes, ya tiene su Plan Xeral de Ordenación Municipal, PXOM, "adaptado e acorde" a la normativa urbanística vigente. La orden de aprobación definitiva del PXOM de A Teixeira la firmó este lunes la titular de la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez, en presencia de su alcalde, Antonio Cid.

Este nuevo documento relevará al de ordenación básica de 2001 vigente hasta ahora y, según la Consellería, "contribuirá ao desenvolvemento sostible do seu territorio". Ángeles Vázquez afirmó que el PXOM fomentará ordenar y mejorar los 34 núcleos rurales que integran a día de hoy A Teixeira, concello en el que el 97,5% del territorio está tipificado como suelo rústico. De este modo, según la conselleira, "o documento fixa entre os seus principais obxectivos evitar a degradación e a perda de construcións tradicionais incentivando a súa rehabilitación e favorecendo o uso e o aproveitamento do medio rural".

El documento reserva para uso residencial casi 5.000 metros cuadrados, aunque incide prioritariamente en fijar población por la vía de rehabilitar lo ya construido y consolidar los núcleos existentes. Se reservan casi 12.000 metros cuadrados para zonas verdes y espacios libres y 3.800 para equipamientos comunitarios. Y se plantea la explotación de los recursos naturales apostando, sobre todo, por el turismo rural.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
  Concello de A Teixeira  
 

PRESUPUESTOS VIGENTES