En sólo semanas la Deputación de Ourense alcanzará deuda cero, indica su presidente al cumplir 7 años en el cargo
 
 
Baltar Blanco subrayó que en sólo semanas la Deputación ourensana consumará el objetivo de débeda cero, lo que calificó como "o aspecto máis destacado no ámbito económico"
 
 
 
6 de Febrero de 2019: OURENSE DIXITAL

Al cumplir 7 años al frente de la Deputación de Ourense, su titular, Manuel Baltar, fijó la reducción de la deuda y la transparencia como "eixos fundamentais" de su gestión al frente de la institución. Baltar Blanco subrayó que en sólo semanas la Deputación ourensana consumará el objetivo de débeda cero, lo que calificó como "o aspecto máis destacado no ámbito económico, así como o feito de lograr maiores remanentes de tesourería na historia e tamén o incremento das axudas aos concellos da provincia de Ourense para xestión, obras e servizos".

La potenciación de la marca Ourense a través de los planes Ourense, a provincia termal y Provincia Intelixente, junto a planes de mandato como Ourense 92 y Ourense 15-16, son calificados como "iniciativas pioneras en xestión pública, modernizando a administración provincial e facéndoa máis interactiva para concellos e cidadáns". Junto a esto, se destaca también la promoción nacional e internacional de Ourense, bien fuera siendo el titular de la Deputación presidente de Partenalia, vicepresidente de la Asociación termal europea, EHTTA, y de la Confederación Europea de Poderes Locales Intermedios. Lo que, según Baltar Blanco, "impulsaron a imaxe de Ourense e contribuíron a dar máis visibilidade aos proxectos e potencialidades da provincia ourensá".

Junto a esto, se destacan también las iniciativas de creación de un ecosistema de termalismo deportivo, conseguir que Ourense acoja el centro de referencia de la Formación Profesional de Galicia y la implantación de empresas de alta tecnología "que acheguen emprego e competitividade".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
   
  José Manuel Baltar Blanco