PSOE y BNG coinciden en demandar el Servizo de Hemodinámica en el CHUO las 24 horas de todos los días
 
 
"Baltar e Feijóo non poden ser quen decidan se unha persoa infartada debe vivir ou morrer", dice el PSOE, mientras la parlamentaria del BNG, Noa Presas, anuncia que interpelará en el Parlamento al conselleiro Almuiña
 
 
 
5 de Febrero de 2019: OURENSE DIXITAL

PSdeG-PSOE y BNG coincidieron este martes en demandar de la Xunta de Galicia y de la Deputación de Ourense la implantación del Servizo de Hemodinámica las 24 horas del día en el Complexo Hospitalario de Ourense. Los socialistas anunciaron que va a demandar en el Parlamento de Galicia, la Deputación de Ourense y en todos los concellos de la provincia en los que tenga representación, "que a Xunta deixe de marxinar á provincia e que se implante, de inmediato, o servizo de hemodinámica as 24 horas os sete días da semana".

La parlamentaria socialista Noela Blanco recordó que "será xa a cuarta nesta lexislatura reclamando este servicio", y su compañera de partido, diputada provincial y médica en activo, recordó que "os tempos de atención son importantísimos nas crises coronarias para evitar chegar ó infarto de miocardio, polo tanto, a hemodinámica canto máis preto, mellor". Noela Blanco se preguntó: "¿Cantas persoas máis teñen que morrer camiño de Vigo para que os tres gobernos responsables, o de Feijóo, o de Baltar e o do alcalde desta cidade, tomen decisións e implanten o que merecemos e necesitamos?".

Por su parte, la parlamentaria del BNG por Ourense, Noa Presas, anunció también este martes que volverá a pedir en el Parlamento al conselleiro de Sanidade "que garanta o servizo de forma permanente e se deixe de discriminar a Ourense". Según Noa Presas, "non hai máis desculpas, o goberno do Partido Popular terá que explicar porque segue a marxinar ourense e pretende que as e os ourensáns escollamos a hora na que ter un infarto, estamos a falar de que os recortes de Feijoo custan vidas e isto non se pode consentir".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
 
    En lo que va de este siglo 44 concellos perdieron más de un 30% de población, y en 7 más del 40%
    En 2003 el IGE preveía que la mitad Sur de Ourense habría perdido 15.000 habitantes en 2023
    Y que la provincia perdería más de 30.000
    Hasta 2023 el IGE que por cada ourensano que naza morirán 3