El PSOE acusa a Baltar Blanco de "untar" alcaldes para luego acabar fichándolos para el PP
 
 
Aluden a 6 casos en los últimos años, a los que ahora se suma el de A Pobra de Trives. Y ponen como ejemplo a Cortegada, al que Baltar concedió un extra de 1,5 millones de euros, según el PSOE
 
 
 
30 de Enero de 2019: OURENSE DIXITAL

Tras el trasvase del actual alcalde de A Pobra de Trives, Domingo Diéguez González, al Partido Popular por el que encabezará lista en las municipales del 26 de mayo próximo, el PSdeG-PSOE acusa al presidente del PPdeOU, Manuel Baltar, de "dopar ó Partido Popular de Ourense mediante unha compra sistemática de votos e vontades, usando os orzamentos da Deputación Provincial e incumprindo as normas pactadas que regulan a decencia política". Para los socialistas ourensanos, esto es una manifestación de vulneración del Pacto Antitransfuguismo.

Los socialistas aluden a 7 casos en concreto. Son los de Cortegada, A Bola, Rairiz de Veiga, Os Blancos, A Mezquita, Gomesende y el ya mencionado de A Pobra de Trives. Tres de ellos, Gomesende, Os Blancos y Trives, a costa de candidaturas y alcaldes independientes. El PSOE considera que el presidente del PPdeOU "practica o despotismo absolutista afogando económicamente aos municipios que non son da súa corda". Luego, meses antes de las elecciones, "adícase a mercar rexedores a golpe de talonario público con promesas de investimentos unilateralmente como si fose o Rei Sol".

El PSdeG-PSOE abunda en el caso de Cortegada, que dirige como alcalde el ex socialista Avelino de Francisco. Recuerdan que cuando el regidor municipal se fue al PP "recoñeceu no ano 2014 que marchaba polas axudas da Xunta de Galicia e da Deputación". A raíz de lo que, reconoce el PSOE ourensano, "Baltar concedeulle, só ao alcalde de Cortegada, un plus de fichaxe que suma 1,5 millóns de euros extraordinarios que non levaron outros municipios". Y concluyen: "e foi pola única razón de pasarse ao PP nos anteriores comicios". "Baltar unta ós alcaldes e alcaldesas con fondos públicos para o seu único beneficio persoal co fin de manter os votos do PP no rural da provincia e non perder a Deputación que herdou do seu pai", añade el PSdeG-PSOE, que concluye reclamando al presidente del PP de Galicia que actué ante lo que califica de "evidente patada ás normas da democracia coas que incauta millóns públicos para usos partidistas".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
   
  Avelino de Francisco, alcalde de Cortegada (ARCHIVO)