El caso de Ourense en el debate del reto demográfico de este 31 de enero en Madrid
 
 
Acudirá el titular de la Deputación ourensana, que asegura que "Ourense será a provincia que dará voz ás reflexións"
 
 
 
13 de Enero de 2019: OURENSE DIXITAL

La Deputación Provincial de Ourense anunció este fin de semana que esta provincia será "protagonista do debate estatal sobre iniciativas para o reto demográfico" del próximo 31 de este mes de enero. Será en un encuentro en Madrid que mantendrá su presidente, Manuel Baltar, con representantes del Gobierno de España y con la International Business School que preside el periodista Manuel Campo Vidal. Según la comunicación emitida al respecto por la Deputación ourensana, "Ourense será a provincia que dará voz ás reflexións, problemáticas e iniciativas que desde o ámbito provincial se suscitan para promover unha maior dinamización e fixación de poboación no rural".

La institución ourensana recalca que "Manuel Baltar ven situando na axenda do debate nacional e internacional en todos os foros nos que participa". Y añade que en la reunión del próximo día 31, el titular de la Deputación ourensana "defenderá a importancia de que a política de cohesión e o financiamento que a Unión Europea dedica ao ámbito social incremente recursos económicos para desenvolver proxectos demográficamente efectivos, afonden na problemática desde unha perspectiva estrutural". Y se reitera la necesidad de contar con planes específicos de empleo rural; beneficios fiscales para las empresas que se asienten en estos territorios; y nuevos servicios acordes con las necesidades reales de estas poblaciones.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
   
     
     
  Noticias Relacionadas  
 

En lo que va de siglo 44 concellos ourensanos perdieron más de un 30% de población, y en 7 la caída rebasa el 40%

 
 

En las últimas dos décadas Ourense ha perdido 36.327 habitantes, y está a sólo 9.224 de situarse por debajo de los 300.000

 
  Todos los concellos menos 3 pierden población, y Ourense elegirá este 26 de mayo 872 munícipes  
  Ourense perderá 26 escaños en 12 concellos, caída que San Cibrao atenúa a 24 al ganar 2 concelleiros