En Barbadás, el PP interpreta la ausencia de borrador presupuestario de 2019 como señal de cambio de gobierno
 
 
La portavoz del PP, Consuelo Vispo Seara, relaciona el hecho con que "parecen ter asumido que non van ser eles os que xestionen os próximos orzamentos" y habla de "divisións internas" en el bipartito
 
 
 
 
11 de Enero de 2019: OURENSE DIXITAL

El Grupo del Partido Popular en el Concello de Barbadás acusa de "deixadez" al de Gobierno (PSOE y BNG) por no tener elaborado, "nin tan siquera", un borrador de los Presupuestos de 2019 de este Concello. Y ello teniendo en cuenta que van transcurridos 11 días del nuevo año y que hay 79 concellos de los 92 de esta provincia que, a día de hoy, no disponen de los presupuestos del año en curso.

El Grupo del PP que encabeza como portavoz Consuelo Vispo, interpreta la "deixadez" del Gobierno municipal como señal de que no revalidarán la mayoría de gobierno el próximo 26 de mayo: "parecen ter sumido que non van ser eles os que xestionen os próximos orzamentos, o que estamos a ver nas críticas da veciñanza e as divisións internas que lles afectan desde hai tempo e que lles poñen máis lonxe do goberno". Y acusan a PSOE y BNG de haber sumido al Concello de Barbadás en un "bloqueo" de gestión municipal.

Consuelo Vispo acusa al alcalde, el socialista Xosé Carlos Valcárcel, de no entender que "os orzamentos reflicten o compromiso dun goberno municipal coas necesidades dos seus veciños para o mantementeo de servizos básicos e novos investimentos". De ahí, sostiene, que ni siquiera haya acometido la elaboración de un borrador presupuestario. Ello junto a "unha demostración máis da ineptidud e desidida do grupo de Goberno, falto de ideas e inicaitivas", añade. Y advierte la portavoz popular de que la gestión municipal en el Concello de Barbadás va a quedar bloqueada mientras se tramiten los presupuestos, "o que mesmo pode ralentizar e facer imposibles de realizar futuros investimentos", señala Vispo Seara.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
12, Viernes