Por puntos, del compostelano Manuel Portas, premio Blanco Amor de novela larga 2018
 
 
El jurado destaca de la obra premiada su calidad narrativa, y que se trata de "dunha novela de interese para calquera tipo de lector, que recrea unha galería de personaxes"
 
   
 
 
30 de Noviembre de 2018: OURENSE DIXITAL

El escritor compostelano Manuel Portas Fernández, con la obra Por puntos, ha sido el ganador del 38 Premio de novela larga Blanco Amor que se falló la mañana de este viernes en Ourense. Al premio concurrieron en esta edición 24 obras, haciéndolo la premiada bajo el lema "Melquíades Sancristovo". El premio está dotado con 15.000 euros.

El jurado destaca de la obra premiada su calidad narrativa, y que se trata de "dunha novela de interese para calquera tipo de lector, que recrea unha galería de personaxes interactuando nun contexto actual e urbano". El acta destaca, así mismo, que "este retablo de tipos humanos mantén ata o final unha tensión argumental, que é a que sustenta unha trama áxil e diversa". El jurado destaca también que el premido es un autor "plenamente asentado e celebrado na nosa literatura", así como "a variedade de rexistros lingüísticos desta obra singulariza ás persoas que interveñen no relato e achega forza expresiva e autenticidade á novela".

El premio le será entregado a su autor este sábado, 1 de diciembre, a las 20:30 Hs. en un acto que tendrá lugar en el Liceo de la capital ourensana.

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
1, Viernes