Vázquez reclama a Madrid una reunión urgente para disipar las dudas sobre proyectos de la ciudad, como la Variante Norte
 
 
"Aquí non se está fastidiando a un goberno ou a outro: estáselle negando o que é de xustiza para os 106.000 habitantes desta cidade", expone Jesús Vázquez
 
   
 
14 de Noviembre de 2018: OURENSE DIXITAL

"Aquí non se está fastidiando a un goberno ou a outro: estáselle negando o que é de xustiza para os 106.000 habitantes desta cidade", es lo que plantea el alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, al ministro de Fomento y al secretario de Estado de Infraestructuras en un escrito que les ha dirigido este miércoles en el que reclama "despexar as dúbidas que hoxen día penden sobre proxectos como a Variante Norte". Dice el alcalde de esta ciudad sentirse preocupado por "o que se anda a dicir entre as persoas que asisten a reunións internas, que non é favorable para os intereses de Ourense".

A raíz de "o que se anda a dicir", el alcalde ha remitido al ministro, Luis Ábalos, y al secretario, Pedro Saura, sendas cartas con carácter urgente por las que Jesús Vázquez les pide mantener una reunión "que sirva para despexar as dúbidas que penden agora mesmo sobre proxectos fundamentais para Ourense como é a Variante Norte". Dicha reunión y la concreción que pide el regidor municipal debería llegar "coa maior celeridade", traducida en la aprobación del proyecto de construcción de este tramo y, previo a su supervisión, indica Jesús Vázquez, se acuerde la licitación de la obra antes de que finalice el año en curso, 2018.

El alcalde de Ourense recuerda que el anterior Gobierno había dejado "listo para licitar" el primer tramo de esta obra presupuestado en 30 millones de euros e, incluso, que "estaba moi avanzado o proxecto do segundo tramo". Y espolea al resto de los grupos, PSOE, Podemos y As Mareas, para que, "agora que gobernan conxuntamente en Madrid porque está a soster ao Goberno", reivindiquen para Ourense lo que el regidor entiende que le corresponde. Y advierte de que "non quero dobres linguaxes: se o PSOE quere o Bulevar Termal, este ten que vir parello á licitación da Circunvalación Norte e é algo absolutamente irrenunciable".

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
15, Miércoles