Vuelve a Ourense el artista Xesús Vázquez, que expone ahora en el Marcos Valcárcel
 
 
Son 8 cuadros que ocupan la sala de exposiciones del Centro Cultural, donde se pueden visitar hasta el día 9 de diciembre
 
   
 
 
25 de Octubre de 2018: OURENSE DIXITAL

La pintura del artista Xesús Vázquez vuelve al Marcos Valcárcel de estea ciudad con la exposición Hinterland, que se inauguró la tarde de este jueves. Podrá visitarse en esta sala hasta el día 9 de diciembre. Xesús Vázquez es un artistas ourensano afincado en Cantabria, y que ya expuso en esta ciudad, concretamente en el Museo Arqueolóxico de Ourense. Según el director del Centro Cultural, Francisco González Bouzán, "foi dos primeiros protagonistas deste Centro Cultural, que naceu coa vocación de ser un espazos para os artistas de Ourense, pero tamén para os artistas noso que por diferentes circunstancias desenvolven fóra da nosa provincia a súa actividade pero que sen afastarse emocionalmente de Ourense".

La exposición la integran 8 cuadros que llenar todo el espacio de la sala de exposición del Centro Cultural, y que muestran "non só paisaxes, senón tamén son unha chamada á pensar noutras cousas que teñen que ver coa pintura", señaló el propio autor. Según Xesús Vázquez, esta exposición es "unha unha especie de renovar cousas que xa fixen no ano 80, paisaxes peligrosos, que poderían sobrevivir só tres minutos". De ahí que Hinderland pretende ser, dijo, "o crecemnto da historia da pintura".

 
 
 Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
26, Jueves