Castro Caldelas se sumó este martes a las protestas contra los recortes de la Xunta en Pediatría
 
En Castro Caldelas, los recortes obligan "aos cativos e a súas familias a desprazarse ós complexos hospitalarios universitarios de Ourense e Vigo para recibir atención médica básica". Las protestas fueron secundadas por el Grupo Socialista caldelao
 
 
 
 
 
 
24 de JULIO de 2018: OURENSE DIXITAL

Vecinos de Castro Caldelas se movilizaron este martes para protestar los recortes sanitarios del Sergas y defender el servicio de Pediatría en el rural de esta provincia. Movilización a la que se sumó el Grupo Socialista en el Concello caldelao con su alcaldesa al frente. En Castro Caldelas, los recortes obligan "aos cativos e a súas familias a desprazarse ós complexos hospitalarios universitarios de Ourense e Vigo para recibir atención médica básica, unha situación indigna e vergoñenta pois atenta directamente contra un dereito universal como a saúde", señalaron los socialistas de Castro Caldelas.

La medida se engloba en las que se están produciendo estos días en varios concellos de la provincia, y fue secundada por el secretario provincial del PSdeG-PSOE, Rafael Villarino. El PSOE de Ourense ha vuelto a exigir "o fin deste ataque furibundo contra a provincia e reclaman ó Sergas as medidas organizativas e as contratacións necesarias e inmediatas para dotar do persoal suficiente os centros sanitarios, co fin de restablecer este servizo". Y señala el PSdeG-PSOE de Ourense que en próximas fechas continuarán las medidas de protesta y las acciones necesarias "para frear o castigo do Partido Popular á provincia e, concretamente, ós concellos do rural, tras esta descarada e continuada supresión de servizos básicos atacando incluso á infancia".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
25, MARTES