Acusan de falsedad a DO y de dañar sin base alguna a la intendente jefe de la Policía Local de Ourense
 
"Non é tolerable semellante falta de respecto cara un funcionario que é a cabeza visible da Policía Local", asegura Carlos Campos, que exime de toda culpa y respalda a la jefa de la PL
 
 
 
 
 
5 de FEBRERO de 2018: OURENSE DIXITAL

"Ante as informacións falsas verquidas mediante comunicado e recollidas en diferentes medios de comunicación o pasado 4 de febreiro, o concelleiro de Seguridade Cidadá, defende e respalda totalmente a labor da intendente xefe da Policía Local e da plantilla policial". De este modo se manifiesta el Gobierno municipal de la ciudad en relación a las afirmaciones realizadas por Democracia Ourensana y su concelleiro, Telmo Ucha, en relación a la intendente jefe de la Policía Local de la ciudad, María Barreira. Y en las que DO anunciaba su intención de promover un expediente a la responsable de la PL por denegar información al mencionado concelleiro de este grupo municipal.

Ahora, el Concello de Ourense alude a que, según el concelleiro de Seguridade Cidadá, Carlos Campos Sanmartín, "é completamente falso que se lle negara información a un concelleiro da oposición". En la información facilitada al respecto por DO, se aludía a la lectura "textual" por el concelleiro Campos Sanmartín del escrito —o supuesto escrito— de la intendente jefe de la PL en los términos reproducidos por ese Xornal. Ahora, el concelleiro de Seguridade Cidadá asegura que " tampouco existe informe algún da intendente xefe da Policía Local que aluda ao que falsamente se proclamou desde un grupo político da oposición mediante un comunicado".

Asegura el Gobierno municipal que, al contrario de lo que sostiene DO, sí se facilitaron los datos que se podían facilitar de todos los que había pedido el concelleiro Telmo Ucha, "número concreto de efectivos na vía pública en determinada data" —de las pasadas navidades—. El concelleiro de Seguridade Cidadá señala al respecto que "non é tolerable semellante falta de respecto cara un funcionario que é a cabeza visible da Policía Local. A gravedade das falsas acusacións é tal que incluso reclaman mediante ese comunicado a entrega de datos persoais a través dos cuadrantes ou listados de servizos que que, como ben debería saber o concelleiro que os solicita, están protexidos pola Lei de Protección de Datos".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  DO anuncia que pedirá que se expediente a la Intendente de la PL, María Barrera  
     
   
  Carlos Campos, concelleiro de Seguridade Cidadá (ARCHIVO)