Las pocas reclamaciones por plusvalías de los ourensanos llevan a Morenza a afirmar que "somos futuro"
 
Los técnicos sostienen que el 90% serán desestimadas con un ahorro al Concello de 1 millón de euros, y la concelleira se expresa eufórica
 
 
 
 
 
30 de ENERO de 2018: OURENSE DIXITAL

Si las estimaciones de los técnicos municipales (se habla de "unha primeira estimación") fueran firmes y definitivas, el Concello de Ourense acabará desestimando un 90% de un total de 176 reclamaciones por plusvalías. Lo que equivaldrá a desestimar un volumen de un millón de euros que se le reclama al Concello. Los técnicos dicen que han sido inicialmente desestimadas por no aportar "ningún documento ou proba que acredite a pérdida de valor, único motivo que daría lugar a unha devolución do cobrado", según establece la correspondiente sentencia del Tribunal Constitucional.

Así lo dio a conocer a los grupos municipales la concelleira de Facenda, Ana Morenza, este martes, en la correspondiente junta de área que preside la concelleira. Y en la que Ana Morenza afirmó que "descoñecemos de onde saíron os datos erróneos de que había máis de 3.000 reclamacións e conlevarían devolucións millonarias. Os feitos son os feitos: nós seguiremos demostrando a nosa seriedade, o noso rigor e que somos futuro", afirmó.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
31, MARTES