Acisclo Manzano y Manuel Buciños recogieron este martes el Premio Otero Pedrayo 2016
 
"Son dous clásicos da arte con maiúsculas, que transcenden modas, movementos e vangardas", destacó de los premios el presidente de la Deputación de Ourense en el acto de entrega
 
 
 
 
 
 
24 de OCTUBRE de 2017: OURENSE DIXITAL

Los escultores Acisclo Manzano y Manuel Buciños recibieron este martes en la Casa-Museo Otero Pedrayo de Trasalba, Amoeiro, el Premio Otero Pedrayo 2016 que les fue concedido es aequo. En su día, la propuesta formulada por el propio presidente de la Deputación de Ourense fue aceptada por el jurado por unanimidad. El acta del jurado, que por primera vez desde que se creo emitió un fallo unánime, dictamina que Acisclo y Buciños " honraron á Xeración Nós e as súas obras son coñecidas nacional e internacionalmente, e que por medio de Risco e de Otero Pedrayo integraron os artistas ourensáns dos 50, que coñeceron o labor das vangardas dos anos 20 e comezaron a experimentar novos estilos".

En el acto de entrega de los premios celebrado este martes, el titular de la Deputación ourensana, Manuel Baltar, señaló que Acisclo y Buciños "son dous clásicos da arte con maiúsculas, que transcenden modas, movementos e vangardas", ejemplos singulares de Ourensanía, "un sentimento compartido, aberto, plural e universal, que nada ten que ver co localismo insolidario e mesquiño", afirmó Baltar Blanco.

Los premiados agradecieron este premio que está dotado con 16.000 euros, y coincidieron en destacar la importancia de seguir promoviendo los valores de la defensa del galeguismo, de la lengua y la cultura que promovió Otero Pedrayo. "É unha honra recibir este premio na Casa de Don Ramón, de lembranza inesquecible para Galicia", afirmó Manuel Buciños, mientras Acisclo Manzano aseguró que "seguiremos a traballar con toda a ilusión pola nosa Galicia".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
25, MIERCOLES