Cultura de la Xunta compromete para este verano la tramitación del expediente de la Ribeira Sacra
 
 
Así lo expresa a Baltar Blanco el conselleiro, Román Rodríguez, si bien alude a su dificultad porque "é un ben que afecta ao redor de vinte concellos e a unhas vinte mil parcelas"
 
 
 
 
 
 
3 de ABRIL de 2017: OURENSE DIXITAL

A lo largo de este verano la Xunta espera tener compeltado el proceso e incoado el expediente de Ben de Interese Cutural, BIC, de la Ribeira Sacra, "para seguir cos trámites cara a acadar a declaración de Patrimonio Mundial da Unesco para este territorio", manifestó este lunes el conselleiro de Educación e Cultura de la Xunta de Galicia al titular de la Deputación de Ourense en el transcurso de un encuentro entre ambos este lunes en el Pazo Provincial, sede de la Deputación ourensana. Baltar Blanco expresó su satisfacción por este compromiso de la Xunta de Galicia y de la Consellería de Cultura en particular, recordando que fue en la Deputación ourensana donde hace 3 años surgió esta iniciativa.

Al margen del asunto de la Ribeira Sacra y de los locales del Ateneo, Román Rodríguez y Manuel Baltar despacharon otros, como la ubicación en la antigua Rectoral de Santo André del Museo do Viño de Galicia. Asunto en el que Baltar Blanco subraya "a total colaboración da Deputación de Ourense para levar a cabo a musealización destas instalacións". A este respecto, Román Rodríguez indicó que está próxima a finalizar la negociación con el Obispado para la cesión de dichas instalaciones a la Xunta de Galicia, "tralo cal se sacaría a licitación o proxecto museístico, para o cal xa existe unha partida orzamentaria na Xunta, e tamén contamos coa colaboración da Deputación de Ourense para o desenvolvemento de actividades relacionadas co ámbito do viño", señaló Román Rodríguez. En lo que respecta a mantenimiento y conservación de infraestructuras educativas, seguirá habiendo colaboración de la institución provincial ourensana, con un convenio que garantiza 600.000 euros a partes iguales Deputación-Xunta a lo largo del presente año.

Román Rodríguez aludió, por su parte, a la complejidad técnica que supone para tramitar el expediente relativo a la Ribeira Sacra, el hecho que "é un ben que afecta ao redor de vinte concellos e a unhas vinte mil parcelas, co cal que ser moi coidadosos na tramitación". En todo caso, expresó su confianza en que la candidatura de la Ribeira Sacra "vai competir no ámbito nacional e internacional, e agardamos ter incoado o dito expediente BIC cara a este próximo verán".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
4, LUNES