Acusan a la concelleira Sofía Godoy de influir en la decisión del jurado del Premio Clara Campoamor
 
Habría logrado desplazar a las otras tres finalistas, las tres mujeres, para lograr la elección del fiscal de Violencia de Género, Julián Pardinas
 
 
 
 
 
23 de FEBRERO de 2017: OURENSE DIXITAL

"Dende a Coordenadora Local de Ourense da Marcha Mundial das Mulleres reclamamos que se anule o fallo do xurado que concedeu o Premio Clara Campoamor a  Julián Pardinas Sanz, que no seu lugar sexa escollida algunha das outras candidatas ou o premio quede deserto". De esta forma contundente, la Coordenadora Local de Ourense de la Marcha Mundial das Mulleres, contesta sólo 24 horas después de haberse conocido, la resolución del jurado del Premio Clara Campoamorinstituido hace 10 años por el Concello de esta ciudad.

La Marcha das Mulleres apunta en cuanto a responsabilidades a la titular de Igualdade del Concello, Sofía Godoy Gómez-Franqueira. Para la Marcha das Mulleres, la concelleira ha desvirtuado el premio al insistir ante el jurado en que el premiado fuera un hombre frente a las otras tres finalistas: "amosámonos en desacordo con premiar a un home fronte á insistencia da Concelleira de Igualdade Sofía Godoy que finalmente conseguiu, dez anos despóis, desvirtuar o sentido deste premio e que transmite á sociedade Ourensana que non existen mulleres merecedoras deste galardón ao entregalo a unha figura masculina", señala la Marcha das Mulleres. El movimiento feminista pide "o cese de inmediato" de la concelleira de Igualdade del Concello de Ourense.

La Marcha das Mulleres recuerda que las finalistas eran la delegada del Gobierno de violencia machista, María José Ordóñez; la subdirectora del Centro Penitenciario de Pereiro de Aguiar; Carla García; y la activista de los derechos de la mujer, Sonia Albor. El colectivo se decanta por esta última por el hecho tanto de la constancia en su compromiso, como por trabajar con los más jóvenes desde una perspectiva de defensa de los derechos de la mujer. Pero en cualquier caso, contestan la elección de Julián Pardinas aún "sen entrar a valorar" sus méritos.

En este caso, señalan, se confiesan "sorprendidas porque se premie a un integrante do sistema de protección das víctimas", cuando, recuerdan, en las últimas 72 horas fueron asesinadas 5 mujeres en todo el Estado, "algunhas con ordes de afastamento, outras cun asasinato planificado e algunhas que nen sequer entrarán nas estatisticas oficiais por morrer máis de 24 horas despóis de ser agredidas; ou en Ourense onde aínda esta sen esclarecer o nefasto procedemento de protección que levou a Isabel Fuentes a ser asasinada no CHUO". Para la Marcha das Mulleres de Ourense, "esta claro que os mecanismos políticos e xudiciais están fallando e non estamos para presumir moito deles", concluyen en relación con la elección del fiscal Jualián Pardinas.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El fiscal de Violencia de Género, Julián Pardinas, Premio Clara Campoamor  
     
   
  Sofía Godoy, concelleira de Igualdade  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
24, MIERCOLES