Tras su relevo, el STEG califica a Jesús Vázquez de persona "despótica, autoritarista, e pechada ao diálogo"
 
 
Cesado en sus competencias al frente de Educación y Cultura, Jesús Vázquez llega a Ourense con una carta de recomendación nada recomendable que le hace el Sindicato de Traballadores do Ensino de Galicia. Lo califican de persona "despótica, autoritarista, prepotente e pechada ao diálogo", con una gestión en Educación "nefasta" al punto de ser "un dos xestores do Ensino galego máis nocivos e negativos desde o final do franquismo"
 
 
 
 
 
 
11 de FEBRERO de 2015: OURENSE DIXITAL

Tras el relevo de Román Rodríguez González por Jesús Vázquez Abad al frente de la Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, el Sindicato dos Traballadores do Ensino de Galicia, STEG, se ha expresado sin contemplaciones hacia el conselleiro cesado en sus funciones por el titular del Ejecutivo gallego para concurrir por Ourense a las Municipales de este año: "ten a dubidosa honra de ser, en opinión do STED, un dos xestores do Ensino galego máis nocivos e negativos que lle tocou aturar desde o final do franquismo".

Su gestión es calificada de "nefasta" en "todas as vertentes e de múltiples maneiras" en una larga relación de hechos que repasa esta organización sindical del profesorado gallego, que asegura que Jesús Vázquez Abad deja tras de sí un "terríbel balanzo".
En una nota emitida al respecto este martes, el STEG declina entrar a valorar cualquier cuestión política inherente al ahora candidato del PP al Concello de Ourense, si bien incide en la "disquisición" que podría significar tal designación, "un ascenso ou unha degradación política do interfecto".

En lo relativo a su paso por San Caetano para gestionar la cartera de Educación, el STEG asegura que significó, "en primer lugar, un deterioro sen precedentes nas condicións laborais, profesionais e salariais do profesora no seu conxunto".
Jesús Vázquez redujo "ata extremos ridículos a oferta de prazas nas oposicións", amortizó "salvaxemente" las vacantes por jubilación hasta dejar la tasa de reposición de plazas en sólo un 10%, incrementó las itinerancias y las interinidades hasta un 121% y un 74% en Secundaria, y redujo "drásticamente" los planteles de profesorado estable un curso tras otro.

Con la "austeridade" neoliberal como bandera, "quixo poñer a escola ao servizo de intereses espúreos", afirma el STGE al calificar a Vázquez de "conselleiro ultraconservador". El sindicato cuestiona, además, su actitud "despótica, autoritarista, prepotente e pechada ao diálogo", expedientando al director del IES Illa de Arousa o al alumnado de Escolas Artísticas Superiores tras movilizarse contra la hologación europea de sus estudos, además de convertir "en pouco menos que decorativa" la Mesa Sectorial de Educación.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  La Plataforma advierte de "un novo fraude" en el Campus para "allanarlle o camiño electoral a
Jesús Vázquez"
 
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
11, MARTES