El PP acusa a Áurea Soto de responder a su concelleira sólo 1 de cada 5 preguntas que le hizo desde abril
 
El Partido Popular en el Concello de Ourense acusa a la concelleira de Urbanismo e Servizos Sociais, la socialista Áurea Soto, de hacer todo lo posible para obstruir la labor de su concelleira en el área de Servizos Xerais, Marinel Fernández. Desde el pasado mes de abril, de 39 preguntas que le hizo la popular, todavía 31 están sin responder
 
 
 
 
 
15 de SEPTIEMBRE de 2014: OURENSE DIXITAL

El Partido Popular acusa a la concelleira de Urbanismo e Servizos Xerais del Concello de Ourense, Áurea Soto, de obstruir la labor de su concelleira, Marinel Fernández, a la hora de ser informada de los asuntos sobre los que pregunta. Los populares aseguran que, de 39 preguntas que le formuló desde el pasado mes de abril la concelleira popular, 31 no fueron respondidas "pese a estar reiteradas en sucesivas reunións".
"Algunhas as quere despachar a señora Áurea Soto con respostas ambiguas ou que nada teñen co que se lle pregunta, e outras di que as deriva a outras xuntas de área diferentes, cando a realidade é que non lles dá traslado aos funcionarios que teóricamente nos teñen que informar", señala la concelleira del PP.

El Grupo Popular en el Concello de Ourense denuncia públicamente la situación, que no permite al principal grupo oposición desarrollar su labor como tal en el Concello de la ciudad, y asegura ahora que "á señora Soto venlle moi grande o traxe de demócrata".
Los populares acusan a Áurea Soto de poner todos los medios a su alcance para "obstaculizar a nosa labor de oposición", especialmente cuando de lo que se trata es de fiscalizar o realizar un control sobre la gestión de las áreas que dirige la concelleira socialista.
Prueba de ello es, según el PP, que mientras las demás áreas celebran reuniones semanales de sus juntas, no ocurre así con las que preside la concelleira Áurea Soto.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA