La Xunta prevé enlazar el Parque do Val da Rabeda con la Autovía Ponferrada-Ourense, "que nin existen nin van existir", dice el BNG
 
El Plan Sectorial da Rede Viaria de Ourense y su zona de influencia contempla comunicar el Parque Empresarial do Val da Rabeda con la Autovía A-76, Ponferrada-Ourense. "Son infraestruturas que nin existen nin van existir, nalgún caso pola propia decisión da Xunta de Galicia", dice el BNG, que tacha el Plan de "falto de rigor". Los nacionalistas han pedido este lunes en el Parlamento de Galicia a la Xunta que retire dicho Plan para hacerlo de nuevo.
 
 
 
 
9 de ABRIL de 2011: OURENSE DIXITAL

El BNG en el Parlamento de Galicia ha planteado este lunes sede parlamentaria, una iniciativa por la que insta a la Xunta de Galicia a retirar el Plan Sectorial da Rede Viaria de Ourense y su zona de influencia.
Lo ha hecho la parlamentaria autonómica por Ourense, Tereixa Paz, y se explica tal petición en que el Plan prevé la realización de inversiones que "non cumpren cos cos seus obxectivos, non adecuarse ás necesidades de comunicación e polo negativo impacto social e territorial que implica".

El primer "despropósito" que contiene el Plan tal y como ha sido elaborado, radica en que se marca como objetivos la comunicación con el Parque Empresarial do Val da Rabeda y con la Autovía A-76, "que, como todos sabemos, son infraestruturas que nin existen nin van existir, nalgún caso pola propia decisión da Xunta de Galicia", señala Tereixa Paz.
Se califica el hecho de "falta de rigor", a lo que el BNG añade que "as solucións que propón nalgún dos casos, como é o enlace do Polígono Industrial de San Cibrao coa A-52, non cumpre co seu cometido de acurtar as distancias nin os tempos de chagada actuais".
La solución se articula a base de grandes pendientes que superan el 7% y numerosas curvas, un trazado que no es idóneo para el tráfico pesado.

Por otra parte, el trazado tiene un gran impacto ambiental sobre la población, ya que "rompe aldeas, afecta a moitas vivendas, algunhas porque serán derrubadas e outras ficarán pegadas á estrada, e crea novos puntos negros na nacional 525", señala Tereixa Paz.
También se reclama a la Xunta que un plazo no superior a los seis meses comience las obras de mejora viaria en el Polígono de San Cibrao, pero que "nin implique investimentos millonarios ni cause estragos nas propiedades dos veciños", señala la nacionalista.
"En conclusión solicitamos a súa retirada por ser un plan propagandístico xa que non conta con consignacións orzamentarias, porque se oculta á cidadanía información sobre trazados que lles afectan moi gravemente e sobre todo porque non cumpre ningunha funcionalidade na mellora da mobilidade nin da seguridade viaria", dice la parlamentaria del BNG, que concluye: "Gastar os cartos que recortamos de sanidade e de educación en cemento sen lograr reducir tempos nin distancias é simplemente un despropósito".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El nuevo Plan Sectorial Viario de la Xunta dejará la carretera a las puertas de muchas viviendas de San Cibrao, dice el BNG  
  Taboadela aboga por prescindir del enlace con la A52 a la altura de Santa Marta  
     
   
  Tereixa Paz  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA