Medidas "coherentes, firmes e resolutivas" tomadas "polo ben do interese xeral", según Baltar Blanco
 
Medidas "firmes, coherentes e resolutivas", que se toman "polo ben do interese xeral", y que, a su vez, deberán marcar un punto de partida "dunha xestión eficiente" en materia de Persoal de la Deputación de Ourense. Bajo este prisma se administra el ERE que anunció este miércoles el presidente de la Deputación de Ourense. Los objetivos de la medida son "acadar unha maior eficiencia e especialización na xestión, redimensionar a administración provincial e reducir o gasto público".
 
 
 
 
 
6 de DICIEMBRE de 2011: OURENSE DIXITAL

Al presentar las medidas que conlleva el ERE que anunció este miércoles Manuel Baltar, el presidente de la Deputación ourensana señaló que la grave situación económica que atraviesa también la institución provincial que preside, "lévanos a tomar medidas firmes, coherentes e resolutivas polo ben do interese xeral".
Según Baltar Blanco, "unha filosofía que debe presidir calquera administración en calquera momento, cando máis nesta situación".

El presidente de la Deputación incidió, así mismo, en que la situación que provoca estas medidas ha de ser aprovechada y planteada también como "punto de partida dunha xestión eficiente". Gestión que pasa por "racionalizar o gasto e redimensionar os recursos, tanto técnicos como humanos, para que poidamos cumprir, grazas a ese reaxuste e a unha contundente política de aforro e contención do gasto, cos obxectivos que nos marcamos".
Tales son objetivos son, según Manuel Baltar, cuatro: "prestar os mellores servizos aos cidadáns e aos concellos, cumprir co pago a provedores, realizar o plan provincial de obras e levar a cabo os proxectos de cooperación cos pequenos e medianos concellos".

Insistió, de nuevo, en que en 2013 serán prioridades de la Deputación ourensana los Servizos Sociais, el Medio Ambiente y la cooperación municipal, que volvió a calificar de "principais eixes" de la gestión de la institución provincial.
Y recalcó que estas nuevas políticas de Persoal en la institución que preside, tienen como objetivos "acadar unha maior eficiencia e especialización na xestión, redimensionar a administración provincial e reducir o gasto público, ademais de incrementar os servizos que se prestan aos concellos potenciando as políticas de cooperación", dijo.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El BNG pide conocer la relación de los trabajadores afectados, puesto, antigüedad e indemnización prevista  
  Manuel Baltar anuncia el ERE de la Deputación de Ourense: 32 se van a la calle y 28 no entran, más los 15 que se jubilan en 2013  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO 6, MARTES
 
La Xunta elige O Irixo para ubicar la Sogama 2 que tratará la basura de todo el Sur de Galicia
"Nin en O Irixo nin en ningures", dice Amigos da Terra, con reproches también hacia la hoy oposición
ADEGA duda de que cambiar molinillos por basura sea negocio
El PSOE anuncia la creación de una plataforma ciudadana contra la incineradora en O Irixo
Quintas dice que con A Limia, O Ribeiro y Verín no se atrevió Feijóo porque se protestó a tiempo