Denuncian presiones de la Xunta de Galicia en los comicios del Consello Regulador de O Ribeiro
 
El proceso electoral del Consello Regulador de O Ribeiro debe servir para valorar el trabajo de las organizaciones sindicales, pero no "para dirimir o poder das distintas familias do Partido Popular en Ourense". Unións Agrarias denuncia presiones a cargo del delegado de la Xunta, Rogelio Martínez, y del alcalde de Leiro y senador del PP, Francisco José Fernández.
 
 
 
 
4 de JUNIO de 2012: OURENSE DIXITAL

El sindicato Unións Agrarias denuncia presiones en el proceso de elección en el Consello Regulador de O Ribeiro. Concretamente "cara a condicionar o voto dos produtores". El sindicato agrario imputa dichas presiones al delegado de la Xunta de Galicia en Ourense, el ex acalde de Arnoia, Rogelio Martínez, así como al alcalde de Leiro y senador del PP, Francisco José Fernández.

El sindicato agrario califica "de todo punto inadmisible a intromisión da Xunta de Galicia nuns comicios nos que os únicos protagonistas deben ser os viticultores, que deciden co seu voto a composición do órgano reitor da Denominación de Orixe".
Unións Agrarias subraya que sólo a ellos corresponde valorar con libertad y "de xeito autónomo" el futuro que quieren para O Ribeiro, "sen que os representantes do Partido Popular pretendan condicionar as súas decisións".

En un comunicado emitido al respecto, Unións Agrarias señala que las elecciones a los consejos reguladores han de servir para valorar las propuestas y el trabajo de las distintas organizaciones que concurren a las mismas, "e non para dirimir o poder das distintas familias do Partido Popular en Ourense", señala la organización sindical.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
   
   
 

Por MANUEL DOPAZO